Springen in Brabant

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DreamGuide

Berichten: 2014
Geregistreerd: 10-08-14

Springen in Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-17 10:34

Waardeloze titel, I know :')

Ik ben afgelopen week langs geweest bij een hele goeie vriendin (Lisa) in Brabant (samen met nog een vriendin (Nikki) , en de 2e dag kwam nog een Lisa (Tyrant_ op bokt) ook nog joinen. Super gezellig dus!
Laat het nou zo zijn dat die 2e dag het hartstikke lekker weer was, we gingen springen, en vriendin/topfotografe Nikki super mooie foto's heeft gemaakt!

Die foto's moet ik natuurlijk even delen :D

Uiteraard moesten we ook leuk op elkaars paarden rijden. Dus, de eerste foto's zijn van mij op Lisa's paard Dapper! Heel voorwaarts paard maar wel super leuk om te rijden en kan enorm goed springen! Excuses dat ik er als een krant op zit, ik moest nog even wennen. (En ben niet zo'n goede springruiter :') )

1. Even wennen en losrijden
Afbeelding

2.
Afbeelding

3. En dan springen!
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding


6. Hindernissen aanpassen, moet ook gebeuren :o
Afbeelding


Daarna hadden mijn vriendinnen even op Horonae gereden, wat niet altijd even lekker ging :') Waarna ik zelf ook nog even op mijn paard ben gestapt om een rondje te rijden.

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10. Oeps, das wel heel schuin -O-
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13. Deze wil ik waarschijnlijk laten uit vergroten. :j
Afbeelding


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om even mee te kijken met ons uitje naar Brabant. Ik heb zelf (en Roné volgens mij ook) enorm genoten!

Horonae en ik gaan binnenkort voor het eerst een BB springwedstrijd rijden, tips vind ik dan ook super leuk om te krijgen! Houdt het wel een beetje vriendelijk, Dapper ken ik natuurlijk helemaal niet goed als paard en ik ben echt niet zo'n getalenteerd springruiter. :')

Galaika

Berichten: 597
Geregistreerd: 05-11-15
Woonplaats: Belgïe

Re: Springen in Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 10:36

Leuke foto's! Super leuke combinatie ook!

lies_sparkle

Berichten: 6126
Geregistreerd: 19-06-11

Re: Springen in Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 17:15

Heel leuk! Hij springt wel alles of niet?

AlwaysH

Berichten: 11268
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Springen in Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 01:04

Horonae <3

Potate

Berichten: 199
Geregistreerd: 21-07-17
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 10:12

Leuke foto's ! :j

Ellen_ov

Berichten: 1316
Geregistreerd: 12-01-17

Re: Springen in Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 10:56

Aller eerst wat een mooi paard is Honorae :oo
Als tip: op de foto's valt het mij wat op dat je nog niet heel stevig in het zadel zit op de sprongen en ook vooral gaat 'staan', in plaats van mee te buigen met je paard. Beugels net even gaatje korter, hakken laag houden en je billen uit het zadel en voorover buigen, met je hand mee naar voren. maar an sich ziet het er zeker niet verkeerd uit hoor :+ veel plezier met je wedstrijd debuut!

DreamGuide

Berichten: 2014
Geregistreerd: 10-08-14

Re: Springen in Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-17 12:37

@Galaika, Dankjewel!

@liespower94, dat valt eigenlijk wel mee :') Als je de eerste keer op een hindernis af rijdt moet je wel goed je been bij houden anders kan ze je verassen. Maar over het algemeen, ja een heel fijn paard met springen.

@AlwaysH, jaja, daar is ze weer! Hoe is het met jou en Rana? Nog steeds in de wolken samen?

@Potate, Danku Danku :o

@Ellen_ov, Dankje! Ze trekt vaak nogal wat aandacht met haar formaat.
Dankjewel voord de tip! Ik moet er inderdaad heel erg opletten mijn bovenlijf naar voren te buigen ipv omhoog en dan mijn handen mee te nemen, maar het voelt nog zo onwennig!

Tyrant_

Berichten: 105
Geregistreerd: 18-02-12

Re: Springen in Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 20:40

Oeh, Een bokt topic en je zegt niets? Heel knappe combi's! :D Het was super gezellig!

AlwaysH

Berichten: 11268
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Springen in Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 11:33

Ja, gaat goed hier met Rana hoor! :)