Pol's Jewel, Oefenparcours

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xZazoetje
Berichten: 28
Geregistreerd: 28-02-12

Pol's Jewel, Oefenparcours

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-13 17:26

Hoi!

Ik ben een tijdje weggeweest van bokt vanwege school etc.
Maar nu ben ik er weer! Zelf zit ik nog niet zolang op bokt.

Kritiek is niet nodig, ik heb les. En zit op het HTC voor het Oosten dus ook daar krijg ik super begeleiding van. (HTC = Hippisch Talenten Centrum)
En als je wel kritiek hebt graag met tips zodat ik er van kan leren.

Jewel en ik zijn de L een beetje zat en vinden ons zelf klaar voor de M. Dit is natuurlijk wel in overleg gegaan met mijn instructeurs.
Dus we hebben een oefenparcours op 1 Meter gesprongen. Ze deed alles super! Hier ben ik echt trots op! Geen van beiden hadden we ervaring met parcoursen, en nu anderhalf jaar later gaan we al M starten!

Hindernis 1.
Afbeelding

Hindernis 2a. Insprong van de driesprong. Jewel heeft moeite om zich aan te passen aan de galop van een D pony, want ze past het beste in dubbels op paarden afstand. Hierdoor kijkt ze heel erg op de afstand, en heeft ze ook wel is gestopt op de dubbels. Maar dit is alweer een tijdje terug. Vandaar dat ze zo kijkt, ze kijkt naar de afstand.
Afbeelding

Hindernis 2c. Uitsprong van de driesprong.
Afbeelding

Hindernis 5.
Afbeelding

Hindernis 7. De enge paarse hindernis. :D
Afbeelding

Hindernis 9.
Afbeelding

Daarna mocht ik het lijntje van 7 naar 8 opnieuw rijden, en ook de driesprong.
Hindernis 7. En nog steeds was deze hindernis eng.
Afbeelding

Hindernis 2c.
Afbeelding

xxx '


xZazoetje
Berichten: 28
Geregistreerd: 28-02-12

Re: Pol's Jewel, Oefenparcours

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-13 22:06

Aaaahw dankjewel Elys! Je bent echt een lieverd!

Dankjewel Merel! Echt leuk om te horen!

Thanks Fenne! Ja ik ben heel benieuwd hoe ze het doet! Hopen dat die van jouw ook snel in het Z komt. Jewel & Jewel. :D

xZazoetje
Berichten: 28
Geregistreerd: 28-02-12

Re: Pol's Jewel, Oefenparcours

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-13 17:50

Hij kan best groot lijken hoor! Maar dat is ook wel nodig, echt overal zitten krassen op omdat ze zich zelf nog wel eens raakt. En zomers met het ouderseizoen met stiften in, ben ik wel blij met zo'n grote flap. Voor 't zelfde geld zitten ze in d'r buik..


xZazoetje
Berichten: 28
Geregistreerd: 28-02-12

Re: Pol's Jewel, Oefenparcours

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-13 14:19

@ Laura, dankjewel Lau!
@ smurffie, wel een beetje apart dat iedereen zegt dat mijn houding zo juist heel goed is. (: En daarom ben ik toen ook de B uitgegaan omdat ik telkens meer dan 80 stijlpunten sprong en ik altijd 8 of hoger had voor mijn houding en zit. Zelfs nu krijg ik vaak te horen dat ze jaloers zijn op mijn houding. En dat met mijn hand meegeven klopt, normaal doe ik dit ook. Maar de gene die mij hielp met die oefenparcours zei dat ik dat niet moest doen, en dat deed ik dus ook niet.
@ zanakuzies, dankje!
@ Totje5mei, Jawel ;) Die hebben ze er voor mijn parcours ingezet omdat wij dat hebben gevraagd. Toen ik klaar was hebben ze die weer veranderd! Dankjewel verder! Oh dus hij was die fotograaf. :D

xZazoetje
Berichten: 28
Geregistreerd: 28-02-12

Re: Pol's Jewel, Oefenparcours

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-14 00:02

@ Totje5mei, ik ben ook niet blind. Dit is ook een D pony eh. Ik kon gewoon op 1 afrijden. 2a 1 galopsprong naar 2b, die stond voor 6ab, dan 2 galopsprongen naar 2c. Als ik thuis ben zal ik je wel een screenshot sturen als je me nu nog niet geloofd. En anders mail je maar naar Anne of Henk of er bij 1 D pony op 1 meter niveau een driesprong in stond. Jezus zeg, ik lieg hier niet om hoor. Anne heeft hem er zelf voor me in gezet omdat ik normaal ook les van haar heb en ze dat wel wou doen.

@ de rest, thanks :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers