Eerste rit zonder ´accidenten´

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Darliiing7
Berichten: 316
Geregistreerd: 22-01-19

Eerste rit zonder ´accidenten´

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-21 22:23

Sinds een weekje of 2 heb ik er een prachtige, lieve 6-jarige ruin bij.
Nu hebben we al enkele keren samen gereden maar telkens liep het met een sisser af. Eén keer zelfs zo erg dat ikzelf op de spoedafdeling belandde |(
Dit echter doordat hij nog veel te leren heeft en uit het paardenwedrennen komt en dus nog niet echt grenzen kent...

Maar vandaag gingen we voor succes en dat is ons gelukt ook! We zijn een uurtje op een nabijgelegen piste gaan werken. En gewerkt heeft hij! Superbraaf, heel erg ontspannen en helemaal uitgelaten toen hij in galop mocht. Het ging zo enorm goed dat we besloten van de piste tot aan de weide al rijdend te doen en ook dat ging helemaal goed!! :D
Ik ben zo blij met de kleine successen van vandaag en trots op mijn stoere bink!! 8-)


CoonArt

Berichten: 23287
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Eerste rit zonder ´accidenten´

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-21 10:46

Oef gelukkig, ja ex-renpaarden willen nog weleens 'fris' zijn. Gewoon doorgaan op deze manier en please: geen bezoekjes meer op de spoedafdeling! :n

Have You Hugged Your Horse Today?


Darliiing7
Berichten: 316
Geregistreerd: 22-01-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-21 20:44

CoonArt schreef:
Oef gelukkig, ja ex-renpaarden willen nog weleens 'fris' zijn. Gewoon doorgaan op deze manier en please: geen bezoekjes meer op de spoedafdeling! :n


Hahaha, ik probeer de bezoekjes aan de spoedafdeling zo veel mogelijk te beperken :P
Maar hij is inderdaad nogal ´fris´ maar komt allemaal wel goed! We blijven gaan voor alle grote en kleine successen :knuffel:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers