Mijn bijrijdpaard gekregen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
anjali
Berichten: 15037
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Mijn bijrijdpaard gekregen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 11:00

Gefeliciteerd,jij bent een bofferd!


Getup

Berichten: 8248
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 11:02

Knert schreef:
Geweldig te lezen dat er toch nog leuke verhalen zijn in bijrijdwereld en het eens niet om geld gaat maar om een gunfactor!

Gefeliciteerd



Helemaal mee eens.

TS wat ontzettend leuk, grote verrassing dit *\o/*

Cinnepin

Berichten: 8920
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Mijn bijrijdpaard gekregen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-21 11:08

Dankjullie :)

rien10
Berichten: 14605
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 11:10

Cinnepin schreef:
dankjewel..ik stuiter nog ff door

Dat kan ik me voorstellen. Wat een heerlijke dag voor jou!

Anastasia24

Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Re: Mijn bijrijdpaard gekregen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 12:09

Wat geweldig leuk! Heel veel geluk samen en gefeliciteerd. *\o/*

De rijkdom zit hem in de stilte tussen de woorden. De rust tussen de activiteiten.

karrij
Berichten: 1046
Geregistreerd: 13-04-21

Re: Mijn bijrijdpaard gekregen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 12:15

Je bent tegenwoordig snel geneigd om te denken, ja alles leuk en aardig, maar hoe oud is dat dier? Zal hij wat mankeren? Waarom geeft iemand een paard weg?

Maar hey dat is makkelijk denken als buitenstaander, maar als het je gegund is en jij hebt er nog jaren een leuk paard aan, dan is het een prachtig kado!

Westerntrail

Berichten: 1742
Geregistreerd: 30-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 12:17

Wat leuk Gefeliciteerd

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41539
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 12:17

karrij schreef:
Je bent tegenwoordig snel geneigd om te denken, ja alles leuk en aardig, maar hoe oud is dat dier? Zal hij wat mankeren? Waarom geeft iemand een paard weg?

Maar hey dat is makkelijk denken als buitenstaander, maar als het je gegund is en jij hebt er nog jaren een leuk paard aan, dan is het een prachtig kado!

Ze kent dat dier al 7,5 jaar he :=.

Cinnepin

Berichten: 8920
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Mijn bijrijdpaard gekregen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-21 12:20

Klopt ik ken hem 7,5 jaar, dierenarts bezoekjes was ik bij, hoefsmid vaak ook, tandarts ook, dit omdat het al meer mijn pony was, maar niet officieel.
Ik ben de enige die hem in die 7,5 reed en dingen met hem deed. Dus ik weet veel van hem, en ik was niet verplicht hem aan te nemen, anders bleef hij gewoon mijn bijrijdpaard. Maar nu heb ik nergens meer toestemming voor nodig en kan volledig mijn eigen gang gaan. Ze gunden hem mij gewoon :)

karrij
Berichten: 1046
Geregistreerd: 13-04-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 12:21

_San87_ schreef:
karrij schreef:
Je bent tegenwoordig snel geneigd om te denken, ja alles leuk en aardig, maar hoe oud is dat dier? Zal hij wat mankeren? Waarom geeft iemand een paard weg?

Maar hey dat is makkelijk denken als buitenstaander, maar als het je gegund is en jij hebt er nog jaren een leuk paard aan, dan is het een prachtig kado!

Ze kent dat dier al 7,5 jaar he :=.


Ja dat heb gelezen, maar daarom zou hij iets onder de leden kunnen hebben of zo oud zijn dat er kosten te verwachten zijn.

Ik bedoel het niet verkeerd, maar dat zijn wel dingen waar je het eerst aan denkt als buitenstaander

Paardenfan25
Berichten: 1274
Geregistreerd: 05-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 12:24

karrij schreef:
Je bent tegenwoordig snel geneigd om te denken, ja alles leuk en aardig, maar hoe oud is dat dier? Zal hij wat mankeren? Waarom geeft iemand een paard weg?

Maar hey dat is makkelijk denken als buitenstaander, maar als het je gegund is en jij hebt er nog jaren een leuk paard aan, dan is het een prachtig kado!


Ik heb zelf wel eens 2 dieren (geen paarden) gratis weggegeven. Omdat ik wist dat ze een top huis zouden krijgen. Paarden zou ik misschien ook wel doen. Nou heb ik geen dure paarden lopen, maar de gedachte dat ze het goed krijgen en iemand er heel blij mee is maakt mij ook blij.

Eretria

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-02-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 12:24

[
karrij schreef:
Je bent tegenwoordig snel geneigd om te denken, ja alles leuk en aardig, maar hoe oud is dat dier? Zal hij wat mankeren? Waarom geeft iemand een paard weg?

Maar hey dat is makkelijk denken als buitenstaander, maar als het je gegund is en jij hebt er nog jaren een leuk paard aan, dan is het een prachtig kado!

Ze kent dat dier al 7,5 jaar he :=.[/quote]

Ja dat heb gelezen, maar daarom zou hij iets onder de leden kunnen hebben of zo oud zijn dat er kosten te verwachten zijn.

Ik bedoel het niet verkeerd, maar dat zijn wel dingen waar je het eerst aan denkt als buitenstaander[/quote]

Wees gewoon blij voor haar! Echt waarom moet er altijd een nare opmerking gegooid worden.

Nee hoor, ts super leuk! Dat je nog heel lang van hem mag genieten, hij is prachtig. :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41539
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 12:30

Cinnepin schreef:
Klopt ik ken hem 7,5 jaar, dierenarts bezoekjes was ik bij, hoefsmid vaak ook, tandarts ook, dit omdat het al meer mijn pony was, maar niet officieel.
Ik ben de enige die hem in die 7,5 reed en dingen met hem deed. Dus ik weet veel van hem, en ik was niet verplicht hem aan te nemen, anders bleef hij gewoon mijn bijrijdpaard. Maar nu heb ik nergens meer toestemming voor nodig en kan volledig mijn eigen gang gaan. Ze gunden hem mij gewoon :)

En het is je gegund, ook!

Cinnepin

Berichten: 8920
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Mijn bijrijdpaard gekregen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-21 12:49

Dankjewel :) Lieve reacties

TheWelsh

Berichten: 1599
Geregistreerd: 19-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 12:57

Wauw wat een verrassing!!
Dan is ze echt super tevreden geweest en gunt ze het je echt wel.
Ik weet nog dat ik mijn eerst paard (toen veulen) kado kreeg. Dat was het mooiste kado ooit <3



karrij schreef:
Je bent tegenwoordig snel geneigd om te denken, ja alles leuk en aardig, maar hoe oud is dat dier? Zal hij wat mankeren? Waarom geeft iemand een paard weg?

Maar hey dat is makkelijk denken als buitenstaander, maar als het je gegund is en jij hebt er nog jaren een leuk paard aan, dan is het een prachtig kado!


Misschien werden de kosten voor haar te veel in verhouding met wat ze zelf met het dier deed? Zoiets zou best kunnen. Maar dan nog had ze het dier ook kunnen verkopen ipv het Cinnepin te geven. Dus ik denk dat ze het haar echt wel gund.

xChanelx
Berichten: 1918
Geregistreerd: 05-04-13

Re: Mijn bijrijdpaard gekregen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 13:00

Wauw, wat geweldig! Gefeliciteerd en op naar nog heel veel mooie jaren samen :D

Enjoy the little things in life, because one day you will look back and realize it were the big things.

Dieren_love
Berichten: 132
Geregistreerd: 14-04-21

Re: Mijn bijrijdpaard gekregen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 13:08

Wauw! Gefeliciteerd! *\o/* Wat een leuke foto trouwens <3

Cinnepin

Berichten: 8920
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Mijn bijrijdpaard gekregen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-21 13:13

Het is idd echt het gunnen...:)

Sosha

Berichten: 3126
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Rhenen

Re: Mijn bijrijdpaard gekregen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 13:25

Oh wat fijn, gefeliciteerd.
Je hebt het vast verdiend door je goede zorgen.
Heel veel plezier met deze knapperd!

Zal ik het dan maar eerlijk zeggen?
Het is allemaal mijn schuld :o

Anomien

Berichten: 7373
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 13:27

Cinnepin schreef:
Knert schreef:
Geweldig te lezen dat er toch nog leuke verhalen zijn in bijrijdwereld en het eens niet om geld gaat maar om een gunfactor!

Gefeliciteerd



Ja echt he! Het heeft bij ons nooit om geld gedraaid gelukkig.
Maar wat me gisteren is overkomen had ik ook niet verwacht...en idd een enorme gunfactor


Zet dat een keer voort, zou ik zeggen.
Hoe mooi is het als je eens een ander ook belangeloos iets kan gunnen.

Oké.. niet meteen je paard weggeven. Maar dit is prachtig om te onthouden en wellicht eens een ander zo te verrassen. Zolang het in je straatje past is het heel leuk om te doen.

Ik was ook altijd afhankelijk wat anderen mij toen gunde. Terwijl ik niet eens lief was.

Daarom had ik lang een pony voor andere ruitertjes. Om ook eens te kunnen geven.

Mama van mijn lieve meisjes

Lughnassadh

Berichten: 1802
Geregistreerd: 11-08-12

Re: Mijn bijrijdpaard gekregen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 13:42

Wat gaaf! Gefeliciteerd! Ook ik kreeg mijn paard cadeau. Van een goede vriendin dier door omstandigheden niet meer voor kon zorgen. Een van mijn mooiste cadeau's ooit!

First you go with your horse.
Than the horse goes with you.
Than you go together.

tengeltje11
Berichten: 7131
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Mijn bijrijdpaard gekregen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 13:54

zooo leuk! gefeliciteerd!

stuiter nog maar lekker verder en hopelijk kunnen jullie nog jaren van elkaar blijven genieten!

_Char

Berichten: 15
Geregistreerd: 11-03-21

Re: Mijn bijrijdpaard gekregen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 14:41

Wat leuk! Gefeliciteerd, hopelijk gaan jullie samen nog vele jaren plezier tegemoet!

Cinnepin

Berichten: 8920
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Mijn bijrijdpaard gekregen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-21 15:48

Ik hoop het ook :)

Spytgnieskje

Berichten: 873
Geregistreerd: 09-04-10

Re: Mijn bijrijdpaard gekregen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 19:08

Wat leuk, gefeliciteerd! Ik heb mijn verzorg paard destijds ook gekregen. Hij was toen 7 en hij is nu 19. Geniet er nog iedere dag van :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers