Vrieskou betekent... ENERGIE!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nala

Berichten: 8189
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Vrieskou betekent... ENERGIE!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-21 15:11

Na de kou van de afgelopen dagen had madam een kleeeeeiiiiin beetje veel energie _/-\o_ :')

Geniet lekker mee voor wat vrolijke bokkesprongen op deze grauwe maandag.


GMekkes
Berichten: 766
Geregistreerd: 23-05-10
Woonplaats: Peize

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 15:26

Hier komen de paarden alle dagen buiten, ik hoop altijd juist dat ze niet gaan vliegen en gek doen. No way dus dat ik dit zou gaan uitlokken. Zonder warming up ineens vol gas, op de rem, keren etc. Ideale omstandigheden om een blessure op te doen in mijn ogen.

rien10
Berichten: 14664
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Vrieskou betekent... ENERGIE!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 15:29

Wie weet had ze al 20 minuten met deken op aan de hand ingestapt. Dat weten wij niet.

Nala

Berichten: 8189
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-21 15:29

GMekkes schreef:
Hier komen de paarden alle dagen buiten, ik hoop altijd juist dat ze niet gaan vliegen en gek doen. No way dus dat ik dit zou gaan uitlokken. Zonder warming up ineens vol gas, op de rem, keren etc. Ideale omstandigheden om een blessure op te doen in mijn ogen.


Wie zegt dat hier geen warming up aan vooraf gegaan is? ;)

rien10
Berichten: 14664
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Vrieskou betekent... ENERGIE!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 15:38

Wat fijn dat je een binnen mogelijkheid hebt tot losgooien. FF lekker rond dollen is fijn.

Lara_Silver

Berichten: 9117
Geregistreerd: 03-01-07
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 09:54

Ach bokt zou bokt niet zijn als... ;) Heerlijk als ze zo lekker uit hun dak kunnen gaan, wat een stoer dier ook!

Over warming up of geen WU gesproken, diegenen die daar over vallen zouden mijn 22 jarige niet moeten zien. := Vanuit de box de paddock of wei in en direct gek doen, iedere dag standaard en geen beetje. En hij heeft nog nooit een blessure gehad.

Nala

Berichten: 8189
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: Vrieskou betekent... ENERGIE!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-21 11:59

Thanks! Ik was op sommige momenten ook echt blij met mijn zweepje, zodat ik er zeker van kon zijn geen hoeven in mijn neus te krijgen _O-