Allereerste keer in 4 jaar fotoshoot!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nanoukkie

Berichten: 1845
Geregistreerd: 08-12-14
Woonplaats: België

Allereerste keer in 4 jaar fotoshoot!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-20 11:11

Het is niet het verslag van vandaag, maar dat van een tweetal weken geleden. Ik heb al iets meer dan 4 jaar een heel leuk paardje, en ik heb heel veel zelfgetrokkken (niet professionele) foto's. Denk hierbij aan heel veel 'oortjes foto's', gekke selfies, actie foto's op de weide met een hele slechte kwaliteit... Daarom leek het mij echt wel leuk eens een professionele fotoshoot te houden, ik was heel benieuwd naar hoe wij er als combinatie zouden uit zien voor de lens. Toevallig heb ik in Juni een fotoshoot gewonnen via Facebook, en toen het bos zo mooi kleurde in de Herfst vond ik het wel tijd om mijn 'bon' in te ruilen voor foto's! Ik heb de foto's enkele dagen geleden ontvangen, en ik vind ze nog steeds even prachtig! Persoonlijk vind ikzelf foto's de mooiste herinnering want ik ben helemaal niet zo van de paardenhaar-armbandjes en beeldjes met paardenhaar.

De dag voor de fotoshoot heb ik zijn benen gewassen, zijn manen en staart bijgeknipt en hem grondig gepoetst. Een outfit voor mezelf zoeken, duurde langer dan Eros klaarmaken, haha! Uiteindelijk heb ik gekozen voor een grijs neutralen kleedje, met daaronder panties en stoere laarsjes. Recent heb ik in de Zara een mooie, opvallende jas gekocht en die heb ik erover aan gedaan. Als ik een tip mag meegeven: draag laagjes, dan kan je nog altijd één ding uit doen en heb je toch een 'andere' foto. Dit vond ik heel leuk, het verschil in foto's door het verschil in outfits. Mochten jullie het resultaat willen zien, hierbij een linkje naar het ITP topic: [ITP] Herfstshoot met mijn mooiste Vosje

Verslag van de shoot zelf:

Om 10 uur s'morgens stond de shoot ingepland. Het was een zonnige dag dus ik was alvast heel blij omwille van het mooie weer. Achteraf gezien bleek het wel dat het door de zon moeilijker was om een mooie belichting te krijgen, dus het is helemaal niet minder goed om op een bewolkte dag foto's te nemen. Om 9.30 was ik op stal op nog even snel een borstel over Eros te halen, en hem een hoofdstel aan te doen. De fotografe is naar stal gereden, en we hebben de fotoshoot op de locatie van stal gehouden. Op 5 min stappen ligt echter het prachtige bos waarin we foto's hebben genomen. Zo gezegd, zo gedaan. Haar methode was om 'zo ver' mogelijk te beginnen, en naar voren te werken. We hebben op een 10-tal verschillende plaatsen foto's genomen (ze staan niet allemaal in het topic), op stal nog enkele blackfoto's in de stalopening en na ruim anderhalf uur zat het er al weer op. Het was een heel gezellige voormiddag, en ik heb echt de dagen afgeteld tot ik de foto's heb ontvangen.
Wat ik nu met dit topic wil zeggen? Als je erover denkt een fotoshoot te doen maar je aarzelt of bent niet zelfzeker genoeg? Stap uit je comfortzone en doe het toch, je zal het je niet beklagen achteraf :)


cindyxlucky
Berichten: 8
Geregistreerd: 20-11-20

Re: Allereerste keer in 4 jaar fotoshoot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-20 20:36

Wauw super leuk! Goed dat je het gedaan hebt. En idd, fotoshoots zijn mega leuk dus als je het niet durf: gewoon doen!

nanoukkie

Berichten: 1845
Geregistreerd: 08-12-14
Woonplaats: België

Re: Allereerste keer in 4 jaar fotoshoot!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-20 21:24

@cindyxlucky: dankjewel, en dat is helemaal waar!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 20 bezoekers