Zucci mijn held!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zucchero

Berichten: 2493
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Helmond

Zucci mijn held!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-20 21:15

Zucchero is mijn moedige held! <3

Vandaag nog nét voor het donker een klein rondje bos/buiten. Hoor ik ineens geroep. Ik: :? ? :oo ? Komt er keihard een of andere herdershond door het veld aangerend: Totaal niet meer onder appèl, haren recht overeind. Wat ben ik blij dat Zucchero bleef luisteren. Hond cirkelde wat om ons heen, agressief blaffend, ik bleef Zucchero, die duidelijk gespannen was, met zicht naar de hond sturen. Eigenaar van hond bleef van afstand roepen en kwam, in een in mijn ogen veel te rustig tempo, op ons af lopen. _-:( Uiteindelijk draaide de hond gelukkig toch om en rende in top tempo terug naar zijn baas.
Jemig wat had dit anders af kunnen lopen. Was vlakbij een loop (brede sloot) en echt niet een fijne plek om te clashen met een hond. :n

De rest van de rit ben ik tegen Zucchero blijven zeggen hoe knap, moedig en braaf ik hem vind. <3 <3

#medemogelijkgemaaktdoormijnzusenhaarbravehonden: Zij liet die van haar, tot mijn grote ergernis, altijd wild rondrennen rond Zucchero toen hij nog jong was. Ik mopperde dan altijd enorm en haar reactie daarop was altijd: "eens zul je mij dankbaar zijn". Nou... vandaag heeft ze écht gelijk gekregen!!

Afbeelding

PS foto uit de oude doos, want bij terugkomst was het echt al te donker (en ook zeker niet zulk lekker weer :+ ).

Gwendolyn 6 maart 1988 - 19 oktober 2016 ;(


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 24 bezoekers