zo blij als een klein kind vandaag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lnvdh
Berichten: 956
Geregistreerd: 01-07-17

zo blij als een klein kind vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-18 18:08

Sinds eind mei heb ik een 6.5 jr haflinger en in de zomer heb ik daar af en toe met iemand een rustig buitenritje mee gemaakt. Nu de herfst eraan kwam en het steeds vaker ging waaien en slechter weer werd durfde ik niet meer naar buiten. vandaag was ik op tijd op stal, wilde voordat de lessen begonnen nog even vrij rijden. Een vrouw op stal kwam aan en zegt.. ik ga naar buiten met een andere mw,ga je met ons mee?? dus ik uhhh nou het regent ( smoes) en ik was van plan om in de binnenbak te gaan rijden. Nee hoor zegt die vrouw over 25 minuten wordt het droog, dus ik zou zeggen hup.. zadel erop en ga mee... En ik twijfelde en twijfelde maar ging overstag. Bodyprotector aan want ja je weet maar nooit met dit weer.. en op de heenweg al de mw duidelijk gemaakt dat ik niet wilde galopperen enzo.. en toegegeven dat ik het best spannend vond.. Het waaide flink dus we gingen niet het strand op maar de duinen in.. en na een paar min lopen zegt ze..durf je een drafje?? uhhh.. ja hoor... en meteen die gedachtes.. al hij maar niet aan de kletter gaat.. maar alles behalve dat gebeurde.. hij was zo rustig en kalm en we hebben wel tien minuten gedraafd... toen het strand op en overal vlogen de schuimkoppen over het strand.. maar mijn pony genoot.. en ik werd helemaal ontspannen... op het strand zelfs nog een galopje gedaan maar ivm slechte zand niet heel lang.. maar, hij was er... toen omgedraaid en over het strand naar huis, en ik wilde eigenlijk niet meer draven omdat hij een paar maanden geleden toen ineens heel hard weg galoppeerde naar huis.. maar toen ik het uitsprak zei de lieve dame.. kom we gaan het gewoon oefenen.. ze ging met haar paard heel rustig draven en ik kreeg alleen maar de opdracht bij haar te blijven.. en wat ging hij lekker!!! zo braaf en geen Gerace over het strand... ik was zo gelukkig.... met dit weer... deze wind deze stormachtige dag, en ik ben gewoon naar buiten gegaan met mijn pony!!! mijn dag kan echt never nooit meer stuk en ik voel me zo trots.... weer een overwinning voor mezelf. Ik merk echt dat de pony en ik momenteel met de dag naar elkaar toe aan het groeien zijn en ik ben zo gek op hem aan het worden.... ik hoop zo dat dit door gaat zetten. wilde het even kwijt :D

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78501
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: zo blij als een klein kind vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 18:31

Wat moet dat goed voelen! En wat een fijne rijgenootjes had je voor deze rit. Ik zou zeggen, op naar nog meer van dit soort ritjes en genietmomenten!

WowAmigo
Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-07-05

Re: zo blij als een klein kind vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 18:34

Ahhh wat heerlijk! Leuk dat het zo goed ging, ik zeg altijd maar, paardrijden is psychische oorlogsvoering met jezelf, fijn als het dan eens helemaal meezit!
Geniet ervan!

Roosch

Berichten: 36645
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: zo blij als een klein kind vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 18:37

Wat een heerlijk gevoel en wat een goed gezelschap had je!

Lindsey_99
Berichten: 2485
Geregistreerd: 20-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 18:38

+:)+ Heerlijk he! Glunderend op de bank... :) Met iemand mee is soms zo lekker, en vinden paarden ook een stuk prettiger. Lekker doorgaan zo, en vertrouwen krijgen in elkaar.

TrIjNiE__

Berichten: 2507
Geregistreerd: 05-03-11
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 18:40

Wat fijn! Heerlijk zo'n buitenrit met herfstweer, vaker doen hoor! <3

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: zo blij als een klein kind vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 18:51

Oh, wat fijn!

MirandaMalik

Berichten: 9882
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Re: zo blij als een klein kind vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 19:06

Wat super zeg! :))

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Re: zo blij als een klein kind vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 19:41

O wat een heerlijk verhaal! Wat fijn dat er gewoon iemand is die jullie op sleeptouw neemt, super.
Ik kan me je blijheid zo goed voorstellen *\o/*