Slechte strandrit ervaring in Den Helder

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Knight_59
Berichten: 7
Geregistreerd: 07-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-18 17:45

kiki1976 schreef:
Knight_59 schreef:
We hebben de paarden afgezadeld een biertje gedronken en zijn weer huiswaarts gegaan,

Al met al toch wel een grote teleurstelling, de rit had ons toch incl reis € 160,- gekost en daarvoor verwacht je toch op zijn minst een goed paard. de eigenaar appte mij nog dat ik volgende keer een beter paard zou krijgen (en dat de foto’s die hij van ons had gemaakt kwijt waren :-( ), maar ik denk niet dat er een volgende keer zal zijn.


Knight_59 schreef:
Ik wil ook wel kwijt dat de eigenaar meteen is aangesproken op mijn punten van kritiek en aangaf daar helemaal niets mee te willen doen, integendeel want er werd alleen maar gescholden _-:( . Toen heb ik besloten om mijn (!) verhaal op Bokt te zetten om een discussie hierover te voeren én om ruiters te informeren over mijn ervaringen met de stal en misschien ook wel te waarschuwen. Tot slot: Ik heb sinds gisteren een aantal behoorlijk heel erg vervelende apps van de eigenaar ontvangen. Ik probeer te begrijpen wat het doel daarvan is maar hij geeft daarmee ook aan dat hij in de gaten heeft dat hij fout zit en vooral dat hij niet openstaat voor kritiek en niets wilt verbeteren...


Niet om het één of ander, maar je spreekt je wel een beetje tegen.


"we hebben de eigenaar meteen aangesproken" is de volgende ochtend telefonisch..een beetje onhandig geformuleerd, heb je gelijk in.

kiki1976

Berichten: 16855
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Slechte strandrit ervaring in Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 17:55

Maar waarom niet eerlijk gelijk, maar eerst nog gezellig nazitten met een biertje? En dan de dag erna gaan klagen?

Foaly

Berichten: 4844
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Slechte strandrit ervaring in Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 18:07

Joh, sommige mensen hebben even tijd nodig om dingen te laten bezinken. Of juist om even tot tien te tellen, of te bedenken hoe ze iets onder woorden moeten brengen. Ik snap het wel, ik zou ook niet gelijk na de rit op hoge poten naar de baas zijn gegaan om eens even stevig mijn zegje te doen.

Ik was misschien wel gelijk weggegaan, en had niet nog wat gedronken. Maar als dat bij de prijs inbegrepen zat, kan ik dat ergens ook wel begrijpen.

connie64
Berichten: 1333
Geregistreerd: 17-03-11

Re: Slechte strandrit ervaring in Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 18:19

zolang er mensen zijn die dus geld betalen voor zulke ritten blijven ze de maneges in stand houden.

t zelfde als de zielugggggh puppies en kittens, allemaal redden en allemaal kopen, zo blijft de handel in stand.

Silly1972

Berichten: 14777
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 20:00

xxpaaardje schreef:
Florale schreef:
Je kan beter naar bruin of noot gaan..
Deze stal staat niet goed bekend.



dit is zo niet waar ik heb zelf goed evaring zowel koop als standrit. Met beiden zeer goede evaringen daar. Ik zou er zo weer rit maken en ik had toen pony die toen ik bak mega rustig was. Tot dat je naar buiten ging maar daar werd rekening mee gehouden. En ik zou er zo ook weer paard kopen dus dit is zeer groten leug die er bestaat. Ook dat bericht wat die persoon plaats ik ken de jongens zeer goed. Ben er meerder malen geweest. En ik woon totaal niet in buurt mijn paard is zelfs gebracht door ze. En mocht mij paard toen ze blessuren had waar niemand iets aan kon doen. Daar voor jaar of langer in het land zetten. Ze dachten echt met ons mee alleen zou niet werken voor het paard.



Dat jij nog een goede ervaring zowaar hebt met hun, maakt niet dat andere mensen maar gewoon liegen!

zonnebloem18

Berichten: 24835
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 20:38

Omdat dit topic niet erg gezellig verloopt en in deze vorm niet thuis hoort op VVDD plaats ik hier een slotje.