Schriktraining met Kirsten en Kato

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Schriktraining met Kirsten en Kato

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-18 10:30

Gisteren hadden we een profi schriktraining op stal en mijn dochter heeft met haar pony Kato ook meegedaan. Hier een kort verslagje... want die pony tsja....


Afbeelding
Eerst aan de hand alles verkennen... dat gordijn-ding was echt eitje... daar loop je gewoon zo doorheen. Sowieso alles wat in de bak staat.. Moet dat eng zijn dan?


Afbeelding
Paardenwip... ja dus? Kun je lekker herrie op maken door met je hoef op te stampen... Kijk dat kan ik heeel goed... Had je nog iets anders in de aanbieding?


Afbeelding
Zeil... Ja daar kun je overheen... of onder. Piece of cake... Geeuuwww dit wordt echt saai zeg...

Nee Kato was echt van niks onder indruk. Stond regelmatig met de oogjes half dicht
Toen kwam het "dynamische" gedeelte... rook, vuur en een opgeblazen pop van iets v 7 meter hoog ofzo (misschien overdreven maar echt ontzettend groot en lawaaiig)



Afbeelding
Ja OK.... dat is rook ja....

Kortom ze maakte zich echt niet druk. Daarna is dochter nog op haar geweest om alles rijdend te doen. daar heb ik geen foto's van want dochter widle dat ik er bij bleef. Eigenlijk meer met het oog op de andere paarden in de bak, voor het geval die zouden schrikken. Maar ook hier: alle onderdelen, rook, pop... no problem voor onze dame Kato.

(NB ik heb daarna hetzelfde met mijn Fries gedaan, ben er ook op geweest. Maar geen foto's van helaas. Hij vond het allemaal best, behalve dat dynamische deel.. dat was een tikkie euh. spannender... vooral dat rook, vuur en pop-verhaal.)

De PaardenPsycholoog http://www.paardenpsycholoog.nl
onderdeel van Aurora Kaarna, holistische praktijk voor mens & dier: readings, energetische therapie, coaching en begeleiding, meditatie en mindfulness: http://www.aurorakaarna.nl


n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Re: Schriktraining met Kirsten en Kato

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 10:41

Ha ha ha wat leuk!! Knap beestje hoor, fijn voor je dochter dat ze zo'n betrouwbare pony heeft <3

R.I.P. Nancy |(
U r amazing sweatie :(

plutolover

Berichten: 11703
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Schriktraining met Kirsten en Kato

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 10:45

Wat super leuk. En fijn dat kato niks engs vond. zo te zien hebben kristen en kato genoten. Ook al was het soms wat slaap verwekkend.

Leuk dat je met jippe ook mee heb gedaan. JAmmer dat er geen foto's van zijn gemaakt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bonnielau, love_mandy, Pinacolada en 28 bezoekers