Zadelmak maken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xJoJo

Berichten: 152
Geregistreerd: 18-10-16

Zadelmak maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-18 16:20

Wauw wat een ervaring weer.
Ik ben al een paar weken bezig met het voorbereiden van het zadelmak maken van m'n bonte spetter

Afbeelding

Longeren kent hij al goed.

De eerste keer een zadeltje op ging verbazingwekkend goed. Geen gekke sprongen, geen twijfel gewoon lekker lopen zoals ik gewend ben. De keren daarna, heeft hij welgeteld een hele keer zn rug gebolt en wat gekke sprongen eruit gegooid.

Al een aantal keer gehangen, gehangen en gestapt en alle beginselen van het opstappen rustig geïntroduceerd.

Gister was het dan zover. Ik had iemand geregeld die op onze locatie komt om hem verder zadelmak te maken. En ongelofelijk, ook hier reageerde die nauwelijks op. Letterlijk geen een stap verkeerd gezet. Gespannen was hij niet en hij pakt het allemaal zo enorm goed en positief op. Ultiem meewerkend karakter tot zo ver! ik ben zo benieuwd wat de toekomst ons gaat brengen! ik heb het gefilmd en zal het binnenkort op youtube zetten als ik het heb ge-edit.

We hebben gestapt en gedraafd. Ben zo super trots op hem! Nu hopen dat hij het de volgende keer ook zo geweldig doet!

cobiie

Berichten: 7304
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Re: Zadelmak maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 16:23

Super, heerlijk zulke dieren.

Kan mij goed voorstellen dat je nu op een roze wolk zit.