En dan ligt je paard in de sloot

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Unleash

Berichten: 1052
Geregistreerd: 23-07-09

Re: En dan ligt je paard in de sloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 00:32

Hey lotgenoot. Zelf ook afgelopen weekend in de sloot gelegen met pony en koets. Gelukkig was ik op dat moment rustig en uit kunnen spannen in de sloot en pony er ook zelf uit laten klimmen. Zelf helemaal onder de uitslag van iets in de sloot. Pony loopt nog wat vreemd maar hoop dat dat goed komt met rust.
Hopelijk neem je de angst nu niet mee de volgende keer op buitenrit. Zelf weet ik dat de eerste keer inspannen en de weg op erg spannend gaat worden voor mezelf...

Naar dat dat soort dingen gebeuren he... :(

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-18 00:50

nanoukkie schreef:
Gelukkig dat alles goed is, maar ik vraag me toch af waarom je op zo'n moment denkt aan een Snapchat te maken? Dat zou echt de laatste gedachte zijn bij mij :+


Ach, ik viel buiten eens van mijn paard op wandeling, hij sleurde mij nog een paar meters mee over de grond en daarna trapte hij mij recht in mijn buik (wou niet loslaten omdat het buiten was en ik wist dat hij zou weglopen, had nog verwacht dat ik op mijn voeten zou landen maar dat liep dus even anders). Ik moest bijna overgeven en ik dacht serieus even dat ik doodging. Maar toen ik terug 'bijkwam' was mijn eerste reactie ook om mijn camera te pakken om te zien hoe erg de schaafwonden op mijn arm waren... :+
(Ondanks dat ik daarna nog wekenlang last heb gehad van mijn buik en mijn bovenbeen helemaal blauw was. :') )

Kan me wel voorstellen dat je erg schrikt van zoiets!
Maar de sloot lijkt me eigenlijk niet echt stijl op de foto? Als dat de sloot waar is waar ze is ingevallen. Misschien was het door de paniek dat ze even in shock was?

Zo is mijn paard ook eens in een (gelukkig) vrij lege, maar diepe sloot gesprongen om een ja ja... Plasje op de weg te ontwijken in volle galop. :+ Gelukkig klom hij er direct zelf terug uit met mij er nog op.

Nynkefleur

Berichten: 388
Geregistreerd: 17-12-16
Woonplaats: Nieuwerkerk a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-18 09:21

DezeNaam schreef:
Maar de sloot lijkt me eigenlijk niet echt stijl op de foto? Als dat de sloot waar is waar ze is ingevallen. Misschien was het door de paniek dat ze even in shock was?


Nee dit is niet de sloot waar ze in lag, die sloot lag midden in het bos. Was niet persee diep maar heel erg modderig. Je zat gewoon vast.
De foto is gemaakt toen we 3 minuten van stal vandaan waren en op instagram stories geplaatst toen ze veilig in haar stalletje stond. Dan is dat verder ook weer uit de lucht hihi.

Bedankt voor je reactie!