Julie is stermerrie!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Daphne__
Berichten: 12451
Geregistreerd: 12-12-06

Julie is stermerrie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-17 15:34

Hoihoi,

Vandaag zijn we met mijn pony naar de keuring geweest en ze is ster geworden!! *\o/*

Eerder waren de keuringen altijd aan de hand en werd alleen de stap en draf beoordeeld, daarmee haalde ze wel altijd mooie 1e premie's, maar voor ster kwam ze steeds net wat te kort. Sinds dit jaar is het veranderd en worden ze beoordeeld tijdens vrij bewegen, dus stap, draf, galop en houding.
In Juni was de eerste keer. Helaas werd ze het toen weer niet -O- Ze zeiden wel; Pony is zeker sterwaardig, maar niet vandaag... Nou zat daar wel wat in, want ze had een veulen van 3 maand aan de voet, was nog maar kort weer aan het werk en omdat het veulen mee was en niet mee mocht de ring in, was ze heel onrustig en zat ze bijna de hele tijd een beetje tussen draf en galop in.

Ze werd later op de regionale keuring nog wel Beste 4 jaar en oudere stamboekmerrie met veulen grote maat, werd 2e bij de bestgaande en haar veulen kreeg een 1e premie.

Vandaag was de kroonproef in Ermelo en tegelijk mochten merrie's die al eerder geweest waren voor de ster, voor een herbeoordeling komen. Toen ik dat las dacht ik; Laten we het nog eens doen!


Afbeelding


En ze deed het idd beter! Ze kreeg 80 punten voor de stap, 60 voor de draf, 80 voor de galop en 70 voor de houding in beweging. Daarmee had ze dus een gemiddelde van 75 en ze had al 70 punten voor haar exterieur, dus ze is ster! :))




Zo trots op haar! Julie heeft haar 7 maand oude veulen nog aan de voet, is drachtig van haar 2e veulen, is in 1 maand tijd door de B bij de paarden gegaan met mijn zus en dan nu ook nog stermerrie <3


Wings_love

Berichten: 1577
Geregistreerd: 25-02-08

Re: Julie is stermerrie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 15:38

Wat leuk! Van harte gefeliciteerd met dit mooie resultaat!

Melvern
Berichten: 4409
Geregistreerd: 14-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 16:51

Jeeeej eindelijk! Zo keihard voor gewerkt en beloond.

Daphne__
Berichten: 12451
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-17 21:57

Bedankt! :D Zijn er zo super blij mee. We wouden haar zo graag ster hebben, ook ivm haar veulens en nou is het gewoon gelukt. Het voelt nog heel onwerkelijk :))


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers