Onderweg afgestapt.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 22:23

Haha leuk verhaal! Maar als je aan zn drukke weg moet rijden steeds kun je dan wel lekker recreatief rijden? Of enkel in de bak?

Ik zou niet graag willen ruilen..


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn paard woont bijna in het bos. Heerlijk. Om in het bos te rijden ben je 2 sec nodig om van het erf naar bos te gaan. (Letterlijk!) Stal staat aan de rand van het bos.
Foto's zijn de standaard rondjes die we rijden.

mairead

Berichten: 3215
Geregistreerd: 08-09-08
Woonplaats: Op de grens tussen Noord- en Zuid-Holland.

Re: Onderweg afgestapt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 22:52

Wat fijn om een bomproof paard te hebben! :D
Alleen vertrouw ik de overige weggebruikers niet altijd. -O- Liep een keertje mee naast mn pony plus bijrijdster. Uitstappen over de dijk. Kwam me toch een bestelbusje hard aangereden! Bijrijdster met Pony het gras ingestuurd en zelf langs de weg gaan staan. Werd bijna van mn sokken gereden! Meneer gaf nog een extra dot gas toen hij voorbij reed. Alsof hij een hekel had aan paarden; maar dat is toch geen reden om mogelijk moedwillig een ongeluk te veroorzaken? Gelukkig was ponylief not impressed.
Zelf wel een paar jaartjes ouder in een paar seconden, want mij had ie wel bijna geraakt...

Hier hebben we overigens een viaduct in de achtertuin om te oefenen om onder door te rijden; ideaal! :j Maar pony heeft t nooit heel spannend gevonden. Behalve als de motorclub er net over rijdt of een sirene. Dan is het mss wel even spannend.

Sjolvir

Berichten: 25271
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-17 16:32

ClauH schreef:
Geen goeie ijssalon? Moet je toch weer eens een komen halen hoor, ik vind ze heerlijk (yoghurt noten honing ijs)
Ik heb ook een bom proef paard, ideaal!
En ik vraag me af of de gorzen voor jou ook niet aan te rijden is? Daar kan je best leuk rijden!


Noop echt geen geode, maar ben zeer verwend..
Kom nog wel eens in Zwolle en daar zit nou eenmaal de beste van NL, wist ik natuurlijk al, maar ze schijnen het laatst ook nog echt geworden te zijn. :+

Rij nog wel eens langs de boezem etc. Of pakte vroeger de trailer en reed naar het strand of bos, maar dat zit er even niet in.

Wat een heerlijke buitenrij foto's!!! Kwijl...

Laurabram

Berichten: 3379
Geregistreerd: 05-09-07
Woonplaats: Papecity on the river

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 21:10

Buiten dat de clou van het verhaal niet te maken heeft met de route wil ik wel even zeggen dat het helaas soms niet anders kan om daar te rijden, het is de enige weg van stal naar de vereniging of om überhaupt ergens te komen.

Gelukkig zijn de paarden bomproef en kunnen we zelf inmiddels aardig inschatten. En verder hopen dat we beschermengeltjes hebben.

Morganlefay

Berichten: 8695
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-17 21:21

hahhha, lang geleden iets gelezen over een Fjord en waterkippetjes :+

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 20:20

Citaat:
Noop echt geen geode, maar ben zeer verwend.


En Arthur Tuytel?

Denise
Berichten: 5099
Geregistreerd: 30-06-06

Re: Onderweg afgestapt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-17 20:47

Gelukkig ben je dan toch nog afgestapt op het einde, ijsje welverdiend maar vergeet je brave paardje ook niet te belonen :D