Dat is eigenlijk wel een korte samenvatting van het begin van ons avontuur..
Al jaren rij ik een super lieve en mooie merrie genaamd Unica (v. Olivi). Vele jaren met plezier gereden en ook veel wedstrijden gereden.

Toen besloot haar eigenaar dat het wel tijd werd voor een veulentje. Zo gezegd.. Maar niet zo gedaan. Het eerste jaar wilde het niet lukken. Het jaar erop nog een poging gedaan en toen was het raak! Er zou een veulentje komen met als vader Krack C!
8 dagen voor ze zou gaan bevallen.. Best een bescheiden buik al zeg ik het zelf

Eindelijk na 11 maanden gewacht te hebben was hij daar dan.. Halo!

Vanaf het eerste moment was ik verliefd op hem. Wat een schatje

3 maanden oud:

Na een paar maanden hebben we hem naar een super leuke opfok gebracht. Helaas voor ons niet naast de deur maar toch met enige regelmaat er naartoe gegaan. Wat een fijne tijd heeft hij daar gehad en hij is super sociaal geworden!

1 jaar oud..

2 jaar oud..

Ik wist toen wel dat de eigenaar hem eigenlijk wilde houden. Vond ik prima want ik wilde toch geen eigen paard en zo kon ik na 3 jaar nog zijn moeder en hem rijden..
Maar dat liep even anders.
Zijn eigenaresse ging in Brussel wonen en werd zwanger en wilde hem toen verkopen..
Na er een tijdje over nagedacht te hebben toch besloten om hem zelf te kopen, dit kon ik niet laten gaan! We zouden wel eerst afwachten of het klikte met rijden..
Ondertussen was hij met 3 jaar naar de trainingsstal van Frenk Jespers gegaan.
De dag dat we hem daar brachten:

Na een paar keer te zijn gaan kijken mocht ik er zelf op. En waaaaauw wat was dat gaaf
Dit was de tweede keer dat ik erop zat:
Na nog een paar keer te zijn gaan rijden was ik echt om. Dit moest hem worden. Dit was mijn paard!
Toen alles rond was hebben we hem vorige week zondag opgehaald.

En nu rijden we vrolijk thuis rond en hij is zo braaf. Dit had ik nooit verwacht, wat een mak dier en wat ben ik blij met hem!
gefeliciteerd.
en ook al zon braverd , heb zelf ook een 3 jarige Krack nakomeling