Sinds twee en een halve week is mijn allerliefste maatje Famke verhuisd naar een andere stal. Ze stond altijd bij een klein natuurgebied (het Geestmerambacht) maar na 3 jaar hadden wij dat stukje natuur wel gezien. Samen met mijn 2 allerbeste vriendinnen en hun paarden zijn wij verhuisd naar een stal in Schoorl. Ja... Schoorl. Tegen het bos en duin aan, en dichtbij.. Het strand!

Afgelopen zaterdag ben ik samen met mijn beste vriendin (bokker jesss_amigo) naar het strand geweest met onze paarden. Famke en ik waren er in deze weken al zo'n 4x eerder geweest. Ze is super braaf op het strand en vind alleen de golven soms nog wat eng.
Een oud stalgenootje (van de vorige stal) ging met ons mee en heeft foto's en filmpjes gemaakt.
Geniet mee!
1. There's the beach!

2. Steile heuvel af naar beneden

3. Eerst even 'wennen' in een voorbadje.

4. En gas erop!

5. Yihaah

6. Genieten

7. Knappe Fammie

8. Samen met Jessica en Amigo door het water draven.

9. En natuurlijk nog even pootje baden in de echte zee!

10. Alles is zeer interessant op het strand

11. Samen

12. Nog een keer

13. En nog even trucjes doen op het strand!

14. Brááf paard!

15. En deze foto vond ik gewoon onwijs grappig haha!

Zoals jullie kunnen zien hebben wij heerlijk genoten op het strand!
Helaas gaat dat komende tijd even niet meer gebeuren voor Famke en mij, aangezien wij de dag erop (zondag) samen een ongelukje hebben gehad. We zijn samen gevallen (Famke op mij) en Famke staat nu met een dikke, pijnlijke kaak. Ze krijgt pijnstillers en antibiotica (omdat de DA denkt aan een abces, want Famke had gister ook koorts), hopen dat ze erop gaat reageren want anders zullen er röntgenfoto's gemaakt moeten worden.