Wilde gewoon even mijn verhaal kwijt haha.
Ruim 2 jaar geleden vond ik na heel lang zoeken mijn eerste verzorgpaard, Scooby. Al snel was ik helemaal gek van hem! We werden steeds hechter, hij werd echt mijn maatje❤!
Een week nadat ik vierde dat ik hem net 2 jaar deed, kreeg ik een enorme klap te horen: Ik moest stoppen met mijn allerbeste vriendje... De eigenaar had te weinig tijd en heeft hem toen half verkocht. Over een jaar ongeveer is hij helemaal van die nieuwe eigenaar. Ik was overbodig geworden...
Dagenlang voelde ik me een zombie, wallen onder mijn ogen omdat ik 's nachts geen oog dicht deed van verdriet. Ik miste het van een aantal dagen per week tussen de paarden naar maar 1 avond. Ik was rusteloos. Ik moest iets in handen hebben, stilzitten kan ik niet. Dus plaatste ik een advertentie op Facebook, waarin ik zei dat ik zo rustigjes aan opzoek was naar een nieuwe uitdaging.
Binnen minder dan een uur had ik al een reactie. Veel sneller dan ik had verwacht! Want voor Scooby was ik zo'n twee jaar opzoek voor ik hem kon doen.
Deze reactie bleek ook nog eens ideaal te zijn voor me. Het is vlakbij de manege waar ik rijd. Het is een superlieve Quartermerrie van net 5 jaar, Lily. De eerste paar maanden zal ik grondwerk doen met haar. Daarna is het mogelijk om western te rijden op haar. Een echte uitdaging dus, maar ik vind het superleuk! Vandaag is dan de tweede keer dat ik in m'n eentje naar Lily ga! Vanmiddag dus weer lekker genieten van deze schat! Wat heb ik het getroffen met dit paard en haar superlieve eigenaar!!