Afgelopen zondag was MB shots (Marjoow @bokt) bij mij op bezoek om Nevaya op de foto te zetten. Het was al even geleden dat er echt goede foto's gemaakt waren van haar en sinds ze op haar nieuwe stal staat is ze gigantisch veranderd. In positieve zin.
Het was dus wel weer eens tijd voor wat mooie plaatjes van haar en wat ben ik trots als ik haar zo zie, prachtig vastgelegd in de Soesterduinen precies hoe ik haar altijd zie.
Nevaya is nu bijna 2 jaar in mijn bezit (over 10 dagen precies) en ze is zo gigantisch gegroeid en veranderd in haar uitstraling. Vandaar dat ik er een foto bij zet van 2 jaar geleden zodat ik het verschil duidelijk kan laten zien.
Ze is ruim 5 jaar inmiddels, met 3,5 beleerd onder het zadel en sinds kort zijn we begonnen met de Academische Rijkunst. Ze heeft in de 2 jaar dat ze bij mij is veel vrij gehad om paard te zijn en ik denk dat ze ook mede daarom nog gegroeid is.
Als guppie in november 2013

En dan nu

Deze vind ik heel erg speciaal

Het was heel moeilijk kiezen omdat ik ze allemaal zo prachtig vind. Ik vind dat ze echt een geweldige stijl heeft en hiermee zeer bijzondere foto's heeft toegevoegd aan mijn fotoalbum van Nevaya. Bedankt Marjo!