Vandaag naar het strand geweest, dubbel gevoel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Vandaag naar het strand geweest, dubbel gevoel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-15 18:09

Vandaag ben ik met de les naar het strand geweest. Dit is bijzonder voor mij omdat ik niet zo goed durf en omdat ik maar een keer eerder ben geweest en daarna niet meer. De eerste keer zat ik op mijn paardenvriendje Jeroen, een leuke en eigenwijze fjord. Hij kon een clown zijn maar won m'n vertrouwen. Omdat we dus deze twee weken feestlessen hebben ben ik vandaag aan de beurt geweest.
We zijn door de duinen gestapt en een klein stukje gedraafd. We hebben heerlijk over het strand gestapt met de ruisende zee op de achtergrond. Toen we even stil stonden moest ik toch echt even aan Jeroen denken. Hoewel ik zeker weet dat hij het heeft gezien en geloof ik ook dat z'n ziel is meegeweest.(ik ben nogal gelovig op dat gebied)
Het was een leuke dag en een prachtige rit. En ook een dubbel gevoel.
Ik moest het gewoon even kwijt

Azmay

Re: Vandaag naar het strand geweest, dubbel gevoel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 18:14

Is Jeroen overleden? Dan kan hij gerust lekker mee zijn geweest. Levende zielen die de plaats verlaten komen minder vaak voor, maar ook dat is mogelijk weet ik uit ervaring.
Gewoon genieten van je eigen dingen, een dubbel gevoel is denk ik nergens voor nodig in dit geval ;)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-15 18:17

Azmay schreef:
Is Jeroen overleden? Dan kan hij gerust lekker mee zijn geweest. Levende zielen die de plaats verlaten komen minder vaak voor, maar ook dat is mogelijk weet ik uit ervaring.
Gewoon genieten van je eigen dingen, een dubbel gevoel is denk ik nergens voor nodig in dit geval ;)

Ja hij is al een paar jaar dood. Dat dubbele gevoel kwam gewoon dat ik de eerste keer met hem naar het strand was geweest. Blijft toch je lievelingetje he

Tabby123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 11:31

Ik weet op welke manege je rijdt!
Jeroen was inderdaad een bijzonder paard! Wat gaaf dat je zo hebt genoten van de strand rit!En ik snap dat het je een dubbel gevoel gaf. Op welke pony of welk paard heb je gereden?

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-15 12:25

bloementje3 schreef:
Jeroen was inderdaad een bijzonder paard! Wat gaaf dat je zo hebt genoten van de strand rit!En ik snap dat het je een dubbel gevoel gaf. Op welke pony of welk paard heb je gereden?

Ik zat op Capri

Tabby123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-15 12:27

purny schreef:
bloementje3 schreef:

Ik zat op Capri

ohw zij is heel erg leuk!
Buiten ook erg lief!
Had jij even geluk. *\o/*