Maar toch! Vorige week zaterdag zijn we gaan kijken bij een tinkerruin in Limburg. Hij was ingereden, lief en zag er over het algemeen gezond uit op de foto's! Ik was opslag verliefd toen de staldeur open ging en wist dat dit hem moest worden! Die dag hebben mijn zusje en ik ook de knoop doorgehakt en zijn voor dit paard gegaan. Hij zou woensdag gebracht worden door de eigenaar omdat wij zelf geen beschikking hebben over een trailer(rijbewijs).
En woensdag kwam hij! En wat een schatje is het. Hij was in het begin ontzettend onzeker en bang door zijn nieuwe omgeving, maar dat valt te begrijpen. Meteen hem op stal gezet en met de hele stal taart gegeten om het te vieren! Die avond zijn we nog bij hem langs geweest, hebben mij zusje en ik hem geborsteld en heb ik met hem een rondje in de longeercirkel gelopen. Het ging allemaal hartstikke goed. Binnenkort als hij gewend is aan zijn omgeving gaan we het zadel opleggen en rustig proberen het rijden weer op te pakken, aangezien meneer sinds voorjaar 2015 niet meer gereden heeft.
Hij heet Ard Ri of Tara (Artri), vader is Meadows Selwyn en moeder is Lady 3. Voor zover ik weet heeft hij een keer meegelopen met een keuring maar viel hij buiten de prijzen. Over de ouders weet ik ook niet heel veel, dus mocht iemand nog iets weten dan hoor ik dat graag!
Natuurlijk is een ITP topic niet compleet zonder fotos! (Ze zijn allemaal van mijn mobiel, binnenkort gaat de goede camera mee en zal ik mooie maken!)

Wat een lieve puppy ogen heeft hij nog!