Vorige week ben ik eindelijk met ons paard het strand op geweest. Voor hem de allereerste keer en dus een hele belevenis. Hij heeft zich voorbeeldig gedragen en we hebben ontzettend genoten. Met een stalgenootje zijn we met haar trailer en mijn auto met de paarden naar Meijendel gereden. Vanaf de paardenparkeerplaats (echt ontzettend handig, groooote parkeerplaatsen!) zijn we via de pannenkoekenboerderij naar het strand gereden. Heerlijk door het bos en de duinen geploegd, schitterend weer! De paarden hadden er zin in maar waren ontzettend braaf.
De strandopgang naar beneden vond Bros maar vreemd, maar hij maakte zich nog het meeste druk om een koepeltentje met vlieger onderaan
Eenmaal daar voorbij kwamen er nog honden op hem afgerend, gelukkig bleef hij braaf bij me. Na lekker wat gestapt te hebben en de golven
overwonnen te hebben, hebben we een stuk gedraafd en gegaloppeerd. Dat ging zo goed dat het gas wel even open kon! Kleine stukjes uitgeprobeerd en de rem en het stuur bleven het gewoon doen, dus op het volgende stuk heerlijk doorgereden. Hier de filmpjes! En vergis je niet in het tempo van de hoeven, deze reus is geen pony maar 1.82 hoog
Even opwarmen
Ennn gaaaaassssn
Hopelijk hebben jullie ook genoten van de rit!