Van een bang, snuivend kereltje dat geen idee had wat hem allemaal overkwam tot een nog steeds hele groene pony die nog steeds elke dag bij leert en het echt goed doet. Tijd voor zijn eerste foto-topic.

Zijn hele verhaal en vorderingen vanaf het begin zijn hier te lezen: [VVDD] Rock-it, rock my world.
Een paar weken geleden was Rocky nog een woeste bospony, nog niet te borstelen, hopeloos verknoopte manen maar wel steeds beter aan te raken:
Klik
Klik
Inmiddels loopt hij braaf mee, komt hij blij naar je toe en is hij gek op kroelen, borstelen en aandacht. En is hij nagekeken door de DA en ontwormt, dus tijd om zijn paddock te verruilen voor de grote wei en hem te laten kennismaken met de andere ruinen op stal.
De ruinen zijn allemaal oudere heren, dus perfect om de jonge telg wat wijze levenslessen bij te brengen.

1. Aangekomen in de wei, waar ben ik nu weer terecht gekomen?

Kom maar Rock!
Toch maar eens voorzichtig aan gedag zeggen.
2.

3. Hallo, jij hier?

De grote baas moet even laten weten dat hij echt de baas is.

4. Enn... actie!

5.

Klik
6.

7.

8. Ik ben een blij ei!

9.
Ik vind jou best lief hoor!
10. Sfeerplaatje

Rust...
11. Zelf even op onderzoek uit..

12.

13. Stoere vent

14.

Hoi baas jij ook hier?
Dat komt vast wel goed.
Lief en nieuwsgierig koppie
15.

Ik maakte me een beetje zorgen of ik hem daar nog wel te pakken kon krijgen. Hij zat inderdaad echt even in zijn bubbel toen we een uur later probeerden hem te benaderen, maar na wat pogingen is het toch gelukt en stelde hij zich weer open. Zonder problemen kon ik hem weer kroelen en bij zijn halster pakken. 's Avonds is hij ook weer mee gekomen naar zijn box. Het gevlochten touwtje aan zijn halster was een idee van de staleigenaar, gezien hij vaak nog wat schrikkerig is als je hem direct aan zijn halster pakt. Speciaal voor de eerste keer op het land dus even zo opgelost, omdat hij het veel minder eng vindt als je hem aan een touwtje onder zijn halster pakt en er zo dus zo min mogelijk stress bij het weer binnen halen in de avond zou komen kijken. Dat is prima gegaan uiteindelijk, gelukkig.

En wat kan die bewegen! Dat koppie smelt ik helemaal bij!