[FOTO] druk dagje horse event...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lora22

[FOTO] druk dagje horse event...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-15 18:44

Hey bokkers!
Hier het zoveelste topic van horse event 2015 :P
Ik was zaterdag naar horse event en wilde dat even met jullie delen.

Na anderhalf uur in de auto zitten kwamen we eindelijk aan op de parkeerplaats van horse event aan, om daarna nog in een mega drukke pendelbus naar horse event te rijden, daar aangekomen stond er een super drukke rij bij de kassa gelukkig hadden wij de kaarten al en konden we doorlopen ;) . Als eerst zijn we heel snel het terrein over gelopen opzoek naar een wc, wij die gevonden stond er weer super lange rij daar gingen we niet opwachten dus zijn we naar de knhs hal gelopen daar vonden we ons privé toilet <<) . Zo, nu konden we eindelijk gaan kijken naar de clinics, shows en alle stands! We begonnen in de knhs hal waar al een clinic bezig was, onder tussen was het al tegen twaalfen dus hebben we ons broodje ook even gegeten en heb ik ook nog wat foto's gemaakt(ik weet niet meer hoe deze clinic heette):

1. Afbeelding

2. Afbeelding

Daarna zijn we weer even naar buiten gegaan en hebben we even rond gekeken, ik heb Eva roemaat en Jesse Drent bijna niet kunnen zien zo druk als het was daar... Gelukkig op een ander moment heb ik ze wel gezien!
Daarna zijn we naar de fnrs hal gegaan om even te kijken bij de zitcompetities, daar heb ik geen foto's van.. Van de fnrs hal zijn we weer naar de knhs hal gelopen om daar naar de voltige te gaan kijken, ook daar heb ik geen foto's van... Ik was bang dat het paard zou schrikken dat wil ik natuurlijk niet op m'n geweten hebben ;)
Ik denk dat ik hierna naar een clinic ben gaan kijken in de bit piste, ik weet niet meer hoe die clinic heette...maar heb wel foto's! Wat een prachtig paard vond ik dat :j

3. Afbeelding

4. Afbeelding

Daarna kwam volgens mij de show van Eva roemaat en Jesse Drent met hun Shetlanders in de Penny piste, toevallig zat ik helemaal voor aan, ik was poffertjes aan het eten en wist niet dat hun kwamen :')

5. Afbeelding

6. Afbeelding

Na deze hele leuke show gingen we naar de fokkerij wereld om even te kijken naar al de paarden en pony's die daar stonden en hebben we nog gekeken naar een show met Spaanse paarden:

7. Afbeelding

8. Afbeelding

9. Afbeelding

Tussen door heb ik ook nog even naar de trec gekeken, helaas geen foto's van.
In de bit piste heb ik ook nog naar een hele leuke spring clinic gekeken, heel leerzaam en wat een leuke instructeur gaf les, weet niet meer hoe die clinic heette... Hier de foto's:

10. Afbeelding

Als laatst foto's van de show/clinic mennen vs springen, wat een leuke show was dat zeg! Heb ik mooie foto's van kunnen maken (vind ik zelf dan :9 )

11. Afbeelding

12. Afbeelding

13. Afbeelding

Tips voor de foto's vind ik niet erg als het opbouwend commentaar is! (Voor de geintresseerden de foto's zijn gemaakt met een Canon Eos 5d mark ii en iii, ohja de kwalitieit van de foto's is achteruit gegaan door uploaden..)
Een reactie vind ik wel erg leuk :D
Bedankt voor het lezen/ kijken van m'n topic.

Schoentje

Re: [FOTO] druk dagje horse event...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 18:48

Leuke foto's! Fijn om te horen dat je genoten hebt van de disciplinewissel. We hebben zelf ook erg veel lol gehad! :D

lora22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-15 18:50

Schoentje schreef:
Leuke foto's! Fijn om te horen dat je genoten hebt van de disciplinewissel. We hebben zelf ook erg veel lol gehad! :D

Wat leuk dat je reageert! Als je nog foto's wil kan ik ze toesturen? Ik heb er genoeg :')

Schoentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 18:52

lora22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-15 18:55

lora22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-15 19:54

Niemand meer? :\

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 19:52

Toevallig foto's van de houding en zit clinic van zaterdagmiddag in de Knhs hal?

Bluebird

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 19:55

Mooie foto's! Ben zelf echt fan van de compositie in foto 9 <3

lora22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-15 08:36

Udo2001 schreef:
Toevallig foto's van de houding en zit clinic van zaterdagmiddag in de Knhs hal?

Ik zal kijken als ik thuis ben!

lora22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-15 08:37

Bluebird schreef:
Mooie foto's! Ben zelf echt fan van de compositie in foto 9 <3

Dankjewel!

lora22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-15 19:55

lora22 schreef:
Udo2001 schreef:

Ik zal kijken als ik thuis ben!

Heb gekeken.. Helaas heb ik er geen foto's van :( , ben er wel geweest volgens mij!

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 22:28

mooie foto.s:) toevallig ook van de merens pony.s in fokkerijwereld?

lora22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-15 08:35

robbie88 schreef:
mooie foto.s:) toevallig ook van de merens pony.s in fokkerijwereld?

Dankje! Nee.. Daar heb ik ook gen foto's van, sorry!