Afgelopen zondag hebben we mee gedaan aan de Onderlinge van onze club.
We hebben voor spek en bonen meegedaan zal even uitleggen waarom?

Delii vind het namelijk leuk om normaal gesproken tijdens de proef net ff te doen wat er niet gevraagd word. Ze word zeer onrustig in haar aanleuning en met de galop gaat ze hard en is ze deels onstuurbaar.
Nu zullen jullie wel gaan zeggen waaaarom dan die L1 in....??
Heel eerlijk was klaar met die B proefjes en tijdens de training is mevrouw zeer zeker L1 waardig. Vandaar de gok genomen.
Met losrijden is er vaak ook nog niks aan de hand en loopt ze vaak echt super. Maar zodra we richting de ring gaan komt er spanning en word ze onrustig. Vandaar dat ik deze x een x wou proberen hoe ze is met een slofje er aan.. Dat pakte super uit!
Delii heeft zich top voor de gedaan in de proef en was een zeer wijze les weer voor ons samen dat we het best kunnen ook in de ring.
Eigen punten:
- Handen stiller en Recht op zitten!!
- Delii moet meer op de achterhand. Vind ze erg lastig!

De tekst erbij: Goed gereden! Puntjes op de I en Kilometers maken. Leuke combinatie! Amazone weet goed waar ze mee bezig is! Succes!

Hier de een deel van de proef zelf.!
video
Het losrijden
video
echter blijf ik dit een mooie training voor mij en me paard zodat ze ook weet dat ze normaal en ontspannen door de ring heen kan lopen met toch de wedstrijd spanning die normaaal dus erg zichtbaar is wou op deze manier dus kijken of ze zo wel normaal zou lopen en of het nou echt aan de spanning van ons beide ligt en dat kigt het zeker want nu wist ik dat er eigenlijk niks aan de hand is. want als jullie goed kijken gebruik ik de alof bijna niet hij hangt los. Dus was puur het gevoel voor mijzelf dat ik weet en deli weet dat we normaal door de ring kunnen
jaa me overgangen mogen nog wat mooier als dacht die 1ne x dat ik zo abrupt ging stappen how ja .... moet stappen haha verder moet ze zeker nog beter worden in aanleuning! het is al zoooveel beter dus ben gelukkig op juiste weg .