Foto's van Horse Event 2015 (zondag 13 september)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Loekie00

Foto's van Horse Event 2015 (zondag 13 september)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-15 11:36

Haay!

Dit is mijn eerste bericht op bokt, dus ik heb eigenlijk nog geen idee hoe alles hier werkt.

Maar goed, ik ben gisteren naar Horse Event 2015 geweest en ik heb best veel foto's die ik hier nu ga delen. Ik ging samen met een vriendin, Farah. We zijn met de trein gegaan. Het was echt superlang reizen! iets van 3 uur :(

Toen we er (eindelijk) waren konden we de ingang niet vinden. Het bleek dus dat we via de verkeerde ingang waren gegaan :D . We hebben aan het begin een beetje rondgelopen en gekeken wat we leuk vonden.

Ik ga niet heel veel vertellen over wat we allemaal gedaan en gezien hebben, want dat is echt superveel. Dus kijk maar naar de foto's en als je er één ziet waar je zelf op staat, zeg t maar dan zal ik kijken of ik er nog meer heb. Of misschien heb ik wel een foto van je die hier niet op staat, vraag 't maar.

De foto's mogen niet gebruikt worden zonder mijn toestemming en het logo mag er niet worden afgeknipt (en anders moet mijn naam erbij staan).

Ik zal nog wat meer foto's op mijn site zetten dus daar kun je ook nog op kijken (loekielem.nl)

xx

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ArroNnie

Re: Foto's van Horse Event 2015 (zondag 13 september)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:49

Leuke plaatjes! :)