Nog eventjes een voorstelronde:
Ik ben Bianca (Biebz) en ben 22 jaar. Op zondag 13 september zal ik samen met StillAngel naar Horse Event. Daar zal ik als fotograaf aanwezig zijn. Voor een impressie van mijn foto's kun je kijken op http://www.biebz.nl. Dit wordt voor mij de eerste keer op Horse Event en ben erg benieuwd hoe ik het ga vinden. De zaterdag ga ik al op verkenning zodat ik de zondag volledig mij kan richten op het programma. Jullie mogen altijd een praatje komen maken
en Angela:
Hoi leuke Bokkers!
Hierbij stel ik mezelf even voor: mijn naam is Angela en ik ga voor jullie reporter spelen op de zondag! Misschien kennen jullie mij al een beetje omdat ik de 2 voorafgaande jaren ook meedeed als reporter. Ik heb er weer veel zin in!
Verder ben ik 21 jaar en kom uit een klein dorpje vlakbij Alkmaar. Schrijven is voor mij altijd al een passie geweest en om dit nu met paarden te combineren is fantastisch. Ik ben een manege ruiter en hobbel gerust een paar uurtjes in de week als professioneel zandhapper.
Ik ga jullie proberen een kijkje achter de schermen te geven en het gevoel te geven alsof jullie er écht bij zijn. Want ook al zit je thuis, ik trek je zo het beeldscherm door! Tenminste, dát is het doel.
Spreek ons gerust aan als je ons ziet, we zijn vrij herkenbaar met een geweldig Bokt blauw petje en een tekst om ons nek die niet groter kon.

) De hindernissen werden langzaam opgebouwd tot een echte uitdaging. De een had wat moeite om er enthousiast genoeg over heen te komen en de ander juist weer te enthousiast. Marijke geeft hier goede tips voor de ruiters. Het was weer een drukte van belang omdat iedereen deze meiden wilden bewonderen natuurlijk.