Morgen zal Horse Event van start gaan. En graag stellen wij aan jullie onze Boktreporters en fotografen voor :
Duality schreef:Hallo!
Ik ben Justine (Duality op bokt) en ik mag zaterdag 12 september voor bokt mee als fotograaf! Ik vind het onwijs tof dat ik mee mag en dit gaat zeker een hele gave en waardevolle ervaring worden! Ik heb er onwijs veel zin in en ga onwijs mijn best doen om deze mooie dag zo goed mogelijk vast te leggen!
Even wat over mijzelf. Ik ben 20 jaar oud, heb zelf 2 eigen paarden waarvan een een oud manege paardje (lekker penny

). Ik fotografeer al ruim 7 jaar waarvan 4 jaar (semi)Proffesioneel en probeer mij keer op keer te verbeteren. Wat is er mooier dan de 2 passies die je hebt (fotografie en paarden) samen te voegen en met anderen te kunnen delen?!
Ik ben op de dag zelf te herkennen aan mijn kleding met mijn logo en website erop! Schroom niet als je me spot om me aan te spreken, ik bijt niet

(of toch stiekem wel

)
Mocht je mijn werk willen bekijken dan kun je een kijkje nemen op
http://www.jvdbphoto.comIk hoop veel bokkers te zien en te spreken en een onwijs leuke dag te hebben (maar dat zit wel goed geloof ik!)
(Niet een heel recente foto, maar wel een met humor

)
[ [url=m/JTR5UV.jpg]Afbeelding[/url] ]
U2andI schreef:Hallo lieve mede-bokkers!
Aankomend weekend is het zover, HorseEvent 2015. Dit jaar zal ik op zaterdag de thuisblijvers op de hoogte houden van alle leuke activiteiten die er op HorseEvent te zien zijn. Aangezien ik geen fanatieke poster ben op bokt zullen de meesten niet weten wie ik ben. Hier ga ik dan maar even verandering in brengen.
[ [url=m/FRIcqB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is mijn eigen knapperd Ik ben Sanne van Turnhout, bijna 21 jaar geleden geboren in Ermelo. Sinds ik me kan heugen zit ik al op een pony/paard en kan deze dan ook niet meer weg denken uit mijn leven. Drie jaar geleden heb ik besloten om ook mijn opleiding te richten op paardenbranche, zo ben ik terecht gekomen op de CAH in Dronten waar ik de opleiding Hippische Bedrijfskunde volg. Tot mijn grote vreugde heb ik twee weken geleden te horen gekregen dat ik mag gaan afstuderen!
Verder ben ik elke dag te vinden op stal waar ik momenteel twee paarden rij. Mijn eigen paard start in de Z1 en ook heb ik de beschikking over een 4 jarige die ik start in de klasse L2. Een echte dressuurprikker is wel een goede omschrijving van mij.
Tijdens HorseEvent zal ik samen met Justine het terrein onveilig maken en jullie meer laten weten over de clinics die gegeven worden door:
- Malene Nootenboom met de kennismakingclinic bewust wedstrijd rijden
- Annemarie van der Toorn met de clinic paard,spanning en hartslagmeter
- Bastiaan de Recht met de clinic Grand-prix kür op muziek aan de lange teugel
- Diederik van Silfhout met de clinic van talent tot Europees kampioen!
Ook gaan wij nog kijken bij vier andere clinics maar die onthul ik zaterdag ochtend!
Een kleine hint: de andere vier zijn uitgekozen door JustineIk heb er zin in!
Groetjes Sanne
Dapnik schreef:Hallo! Ik ben Daphne, kom uit Julianadorp (Noord Holland) en mag voor bokt als fotograaf aan de slag! Samen met Felicity (Adamootje) mag ik op de vrijdag voor en achter de schermen opzoek naar interessante momenten om vast te leggen. Ik heb er in ieder geval al erg veel zin in!
http://oi59.tinypic.com/kuctf.jpgGroetjes Daphne
LoveUggs schreef:[
Afbeelding ]
Ik ben Melissa, 20 jaar oud, en kom uit Den Haag.
Toen ik zag dat er fotografen en reporters gezocht werden voor Horse Event heb ik eerst het topic 3x weg geklikt. Ik als fotograaf op HE? Nee, dat werd hem toch niet. Bokt is ZO groot, ZO veel goede fotografen.. Ik met mijn half jaartje ervaring zou daartussen wegvallen. Weer kwam dat topic voorbij en heb ik besloten toch wat foto's in te sturen. Er gingen wat weken voorbij. Ik was allang vergeten dat ik mij had aangemeld en ineens was daar een mailtje; We willen je bedanken voor je aanmelding! (helaaaaaaas dacht ik!) We hebben besloten dat jij een van onze boktfotografen bent!
Ik sprong een gat in de lucht! Zondag 13 september ben ik erbij!
Ik ben gekoppeld aan bokker Celiien, een goede vriendin van mij, en tevens de eigenaresse van mijn bijrijdpaard Joey. Wij kijken uit naar een hele leuke dag op HE!
Suuszels schreef:Hoihoi,
Mijn naam is Suzanne en op bokt ga ik schuil achter Suuszels. Ik ben zaterdag als boktfotograaf aanwezig en op vrijdag gewoon zelf
Ik ben 25 jaar, kom uit Dordrecht en zit in het laatste jaar van mijn studie Maatschappelijk Werk en Dienstverlening. In mijn vrije tijd vind ik het heel fijn om een lekker buitenritje te maken op mijn verzorgpaardjes, Bram en Alyssa. Sinds enkele jaren heb ik er nog een hele toffe hobby bij, namelijk fotograferen. Dit doe ik onder de naam Suzanne Fotografie.
Als het goed is ben ik ook op Horse Event te herkennen aan een t-shirt of trui met Suzanne Fotografie erop en anders wordt het even zoeken. Ik loop op zaterdag waarschijnlijk met twee camera’s rond om zo veel mogelijk vast te kunnen leggen. Aanspreken mag altijd, vind ik harstikke gezellig!
Tot op Horse Event!
[ [url=m/0TGDYV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Groetjes Suzanne
Citaat:
Ik ben Bianca (Biebz) en ben 22 jaar. Op zondag 13 september zal ik samen met StillAngel naar Horse Event. Daar zal ik als fotograaf aanwezig zijn. Voor een impressie van mijn foto's kun je kijken op http://www.biebz.nl. Dit wordt voor mij de eerste keer op Horse Event en ben erg benieuwd hoe ik het ga vinden. De zaterdag ga ik al op verkenning zodat ik de zondag volledig mij kan richten op het programma. Jullie mogen altijd een praatje komen maken
Afbeelding
Citaat:
Hallo allemaal, ik ben Carolyne, 32 jaar en kom uit Winkel. Ik heb de eer om samen met Aniek (fotograaf) en ik als reporter live verslag te geven van het allerleukste paardenevement, namelijk Horse Event. Voor de vrijdag zullen we overal bij interessante clinics en shows te vinden zijn, om ook de thuisblijvers te laten meegenieten. Zelf ben ik al 4 jaar als bezoeker naar Horse Event geweest, en nu dus in deze rol. Heb er ook ontzettend veel zin in! Over mezelf kan ik vertellen dat ik voor De Shetland Pony ook interviews heb gehouden en diverse artikelen heb geschreven. In het dagelijks leven werk ik met veel plezier bij de gemeente Den Helder. Al op jonge leeftijd ben ik besmet geraakt met het paarden virus, zodoende had ik al snel een verzorgpony Maico. Dit was een kruising IJslander x Welsh. Hem heb ik 8 jaar verzorgd en hierdoor heb ik een enorm zwak voor IJslanders ontwikkeld en toen ik te groot werd, zocht ik gewoon nog een bijrijdpaard erbij. Dit werd Natasja, een Appaloosamerrie van 1.47 cm die gereden was tot Z dressuur. Van haar heb ik enorm veel geleerd. Met beiden reed ik veel buiten, ben een echte buitenrijder en vind de band die je samen opbouwt belangrijk en juist het leuke van het omgaan met paarden. Toen Natasja alleen kwam te staan, heb ik mijn shetlandermerrie Fly gekocht. Haar heb ik inmiddels 11 jaar en door haar ben ik ook besmet geraakt met de mensport. Fly is inmiddels 29 lentes en heeft Cushing/PPID en IR. Door veel beweging, (we lange lijnen z'n 180 km per maand), aangepast voer, geregeld bloedonderzoek laten doen, haar Prascend pil en diverse supplementen doet ze het nog uitstekend! Het is inmiddels een hele studie geworden. Voor de rest heb ik een tijd veel gereden op een lieve IJslander en anderhalf jaar een Friese merrie bij gereden. Sinds kort heb ik ook een lieve vriend die net als ik ook als passie de paardensport heeft, vooral de tak van samengestelde men wedstrijden. Ook ontmoet op stal! Nou mochten er nog vragen zijn stel ze gerust! Heb er enorm veel zin in om er een leerzame en leuke dag van te maken!
Citaat:
Hoi leuke Bokkers!
Hierbij stel ik mezelf even voor: mijn naam is Angela en ik ga voor jullie reporter spelen op de zondag! Misschien kennen jullie mij al een beetje omdat ik de 2 voorafgaande jaren ook meedeed als reporter. Ik heb er weer veel zin in!
Verder ben ik 21 jaar en kom uit een klein dorpje vlakbij Alkmaar. Schrijven is voor mij altijd al een passie geweest en om dit nu met paarden te combineren is fantastisch. Ik ben een manege ruiter en hobbel gerust een paar uurtjes in de week als professioneel zandhapper.
Ik ga jullie proberen een kijkje achter de schermen te geven en het gevoel te geven alsof jullie er écht bij zijn. Want ook al zit je thuis, ik trek je zo het beeldscherm door! Tenminste, dát is het doel.
Tot zondag!!
Citaat:
Hallo bokkers,
Ik ben Felicity, 23 jaar en ik ben reporter op vrijdag 11 september. Samen met Daphne brengen we jullie op de hoogte van alles wat we zien en beleven op deze leerzame, leuke dag en hopelijk zonnige dag.
Hoe zijn wij als duo te herkennen? Daphne heeft waarschijnlijk een camera bij zich en ik sjouw een laptop en een notitieblok met mij mee.
Ik zie er in het dagelijks leven gewoon zo uit:
[
Afbeelding ]
Hopelijk tot ziens op Horse Event!
Citaat:
Hoi allemaal,
Ik ben Ilse, 22 jaar oud en student biologie in Nijmegen. Sinds een jaartje ben ik samen met mijn paard Kane actief in de endurance sport, maar de andere takken van de paardensport vinden we ook erg leuk! Ik ben al een aantal keer eerder naar Horse Event geweest en hopelijk kan ik de altijd goede sfeer op jullie overbrengen als reporter.
Groetjes, en misschien wel tot zaterdag,
Ilse
Citaat:
Ik ben Aniek (aniek1985 op Bokt) en ik mag op de vrijdag fotograferen op Horse Event.
Een klein stukje over mezelf. Ik ben 30 jaar oud en kom uit Schagen. Mijn hobby's zijn Fotografie en paardrijden.
Ik zal op de vrijdag samen met Carolyne (MaiNat op Bokt) verslag uitbrengen van Horse Event
[
Afbeelding ]