Be the light op tour, we maken er het beste van...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Lizanne

Be the light op tour, we maken er het beste van...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-15 14:32

Hee daar lieve, lieve bokkers! :wave:
Dat proberen we toch tenminste...
Genoeg triestige berichten zijn hier nu verschenen denk ik...

Het meeste nieuws post ik natuurlijk allemaal op mijn facebookpagina, maar dit wou ik weer eventjes met jullie delen.
In mijn vorig topic was het weer een triestige bedoeling, maar vertelde ik jullie ook dat het aanbod voor shows enorm aan het steigen is.
[ITP] [afscheidsvideo] Bokkers, ook jullie bedankt...

Dit weekend hadden we 2 shows, één in Zoersel en de andere op de paardendag in Oud-Heverlee.
Ik moet zeggen dat ik enorm mijn kracht haal uit al de enorm steunende berichtjes van iedereen en ik denk dat dit goed te zien was in mijn show van deze zondag.
(Zaterdag was het iets minder aangezien de vele regen en een kletsnatte piste)

Hier dus gelukkig een iets leuker topic, om te laten zien dat er gelukkig ook momenten zijn in mijn leven waarbij ik weer een beetje kan genieten.
Deze twee vriendjes van me doen enorm hun best om mij aan het lachen te brengen.
Ik meen het echt als ik zeg dat ik niet wist dat dieren zoiets in hun mars hebben!

Ik zou zeggen geniet van het filmpje, en nogmaals bedankt voor alle steun!

Verder nog wat foto's die ik doorgestuurd heb gekregen van het fantastisch enthousiaste publiek!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bedankt voor het kijken & tot de volgende keer!

Fleur_a

Re: Be the light op tour, we maken er het beste van...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 14:41

Wat gaaf!

NoLimit_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 14:53

Wat een gaaf paard heb je <3

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 16:21

Ik zat tussen het publiek, en ik kreeg meteen tranen in mijn ogen. Ik kon het echt haast niet droog houden, pff.. Mede omdat ik het verhaal kende..

Maar werkelijk heel goed gedaan! Ik heb genoten van je prachtige paarden. Zonde dat de muziek uitviel, maar geweldig dat je gewoon voort hebt gedaan! +:)+ Toont toch maar weer dat je proffesioneel te werk gaat.

Persoonlijk genoot ik er van, maar ik vond soms dat het wat in herhaling viel. Ik weet dat het enorm lastig is om een publiek te entertainen, zeker nu er zo veel mensen in de VD-wereld zijn gestuikt. Maar dat kan aan mij liggen hoor. Want verder vond ik het echt netjes en vooral bijzonder aangrijpend!

_Lizanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-15 16:36

Jackytje schreef:
Ik zat tussen het publiek, en ik kreeg meteen tranen in mijn ogen. Ik kon het echt haast niet droog houden, pff.. Mede omdat ik het verhaal kende..

Maar werkelijk heel goed gedaan! Ik heb genoten van je prachtige paarden. Zonde dat de muziek uitviel, maar geweldig dat je gewoon voort hebt gedaan! +:)+ Toont toch maar weer dat je proffesioneel te werk gaat.

Persoonlijk genoot ik er van, maar ik vond soms dat het wat in herhaling viel. Ik weet dat het enorm lastig is om een publiek te entertainen, zeker nu er zo veel mensen in de VD-wereld zijn gestuikt. Maar dat kan aan mij liggen hoor. Want verder vond ik het echt netjes en vooral bijzonder aangrijpend!

Leuk! En ja dat allemaal omdat de DJ iets te drinken was gaan halen grr! :O
Mag ik vragen wat jij dan te veel herhaalt vond worden? Dan kan ik daar mss aan werken voor de volgende shows. Je moet er namelijk rekening mee houden dat aan alle kanten publiek zit he :) Als ik links in de piste iets doe hebben de mensen rechts of in de kantine het vaak niet eens gezien, daarom dat je dat soms is een keer moet herhalen + dat je nog eens een volledig halfuur moet opvullen. Dat is weinig als je paarden niet goed mee werken maar heel veel als ze alles doen wat je vraagt! Dan ben je er heel snel door natuurlijk. Maar dat dan liever en dat ik is iets moet herhalen dan andersom hoor hihi :+

Love_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 18:17

Ik zat ook tussen het publiek en ik kan maar één ding zeggen: RESPECT _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ongelooflijk hoe jij te werk gaat met je paarden! Ik ben zo blij dat ik jullie eindelijk is in het echt heb kunnen bewonderen, één van mijn grootste dromen! Je stal de show van heel de paardendag Lizanne!!!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 18:48

_Lizanne schreef:
Mag ik vragen wat jij dan te veel herhaalt vond worden? Dan kan ik daar mss aan werken voor de volgende shows. Je moet er namelijk rekening mee houden dat aan alle kanten publiek zit he :) Als ik links in de piste iets doe hebben de mensen rechts of in de kantine het vaak niet eens gezien, daarom dat je dat soms is een keer moet herhalen + dat je nog eens een volledig halfuur moet opvullen. Dat is weinig als je paarden niet goed mee werken maar heel veel als ze alles doen wat je vraagt! Dan ben je er heel snel door natuurlijk. Maar dat dan liever en dat ik is iets moet herhalen dan andersom hoor hihi :+

Serieus? Liep die gewoon weg voor een drankje? :') Goh, nu je het zegt, daar had ik nog niet aan gedacht. Natuurlijk is zo één kunstje in 1,2,3 gedaan en dan is er idd, wel eens herhaling. Ik ben ook wel een persoon met een redelijke korte aandachtsspanne.. Dus kan daar aan liggen. Ik denk dat, als je je show in de toekomst wat meer kan aankleden het direct ook een groter showeffect heeft. (Denk bv. aan speciale kleren voor jezelf) Al snap ik ook wel, mede door wat er achter jouw shows zit, dat je het wel graag 'puur' houdt.

_Lizanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-15 20:24

Jackytje schreef:
_Lizanne schreef:

Serieus? Liep die gewoon weg voor een drankje? :') Goh, nu je het zegt, daar had ik nog niet aan gedacht. Natuurlijk is zo één kunstje in 1,2,3 gedaan en dan is er idd, wel eens herhaling. Ik ben ook wel een persoon met een redelijke korte aandachtsspanne.. Dus kan daar aan liggen. Ik denk dat, als je je show in de toekomst wat meer kan aankleden het direct ook een groter showeffect heeft. (Denk bv. aan speciale kleren voor jezelf) Al snap ik ook wel, mede door wat er achter jouw shows zit, dat je het wel graag 'puur' houdt.

Erg he :') In de tussentijd dat hij weg ging vroeg de computer om een update te doen. Omdat hij er niet was heeft hij het niet kunnen weg klikken en is de pc uit zich zelf gaan updaten. Vandaar dus! Vond het jammer want het laatste nummer was echt mijn afscheidsliedje. Maargoed we hebben er het beste van gemaakt door dat dan maar te negeren! En ja daar wordt aan gewerkt. Be the light bestaat tenslotte nog maar een paar maanden!

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 20:38

Wauw Lizanne dat ziet er weer prachtig uit. Zo'n sterke jonge vrouw dat jij bent!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 20:47

Ik zeg je heel eerlijk, ik kijk nooit filmpjes op bokt in topics, alleen foto's. Maar jouw filmpjes, kijk ik altijd helemaal, tot het einde.
Heel mooi en ik vind het juist fijn dat je "gewone" kleding aan hebt, vind dat altijd zo over de top, al die poespas er om heen, vind dit juist veel leuker !

marjo1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 20:53

Prachtig! Ik heb zo ontzettend veel bewondering voor jou!!!

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 23:28

Wauw, wat ontzettend gaaf zeg

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 07:39

Prachtig! Ontzettend mooi gedaan!

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 09:06

Wat een topper ben jij toch! Ik heb echt bewondering voor jou!

AnimalFriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 10:03

wauw, respect _/-\o_
Prachtig filmpje ook <3

Laurapalmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 11:02

Super gaaf om te zien!

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 11:50

Kippevel ! Y;(

meganx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 18:06

ik vindt je manier van werken echt gaaf en respectvol !
je hebt echt kanjers van paarden en mede door dat je zelf zo een goed persoon bent is het een prachtig team om jullie zo bezig te zien :)

xdaphii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 18:23

Ik heb eigenlijk nog nooit ergens op gereageerd. (ik volg je ook op fb) maar echt wat heb ik onwijs veel respect voor je. Zo ongeveer elk berichtje die ik lees krijg ik kippenvel van. Je bent zo onwijs goed bezig met Mascha en Menno, echt ontzettend veel bewondering voor je. En ik weet dat je dit soort berichtjes waarsschijnlijk heel vaak krijgt maar nu moest ik het toch echt kwijt.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 18:42

Wat heb ik een respect voor jou. Hoe je alles met je paardjes doet.. Maar ook hoe je weer verder gaat met leven..
Ik krijg al tranen in me ogen als ik enkel je filmpje al zie..

Dikke knuffel!

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 19:31

Lizanne, weer super tof! Zo cool hoe jij met je paardjes omgaat, want Masha heb je geloof ik nog maar net een jaar?

Ik zat te kijken en was al aan het denken of werken bij appasionata of zo iets niet voor jou is!

puck12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-15 20:01

Super gaaf!

_Lizanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-15 20:59

Dankjewel allemaal voor de lieve reacties!

k_m schreef:
Lizanne, weer super tof! Zo cool hoe jij met je paardjes omgaat, want Masha heb je geloof ik nog maar net een jaar?

Ik zat te kijken en was al aan het denken of werken bij appasionata of zo iets niet voor jou is!

Ja klopt! Ik heb indd Masha net een jaartje.
En haha, dat zou indd heel gaaf zijn! Maar denk niet dat je daar zo makkelijk binnen komt hoor! :D