PRE Candor - Voetballen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Angela

PRE Candor - Voetballen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-15 17:16

Candor is mijn nu 8 jarige PRE ruin, en naast veel serieus rijden zijn we ook vooral veel lol met elkaar aan het hebben.

De bal lag toevallig in de rijbaan, en ik was benieuwd wat hij ermee zou doen (het is dus ook echt de eerste keer voetballen). We hebben veel lol gehad, en zijn zeker een kwartier met die bal in de weer geweest. Als we tijdens het gewone rijden in de buurt van de bal kwamen, trok hij er ook telkens heen. Dit is dan ook zeker voor herhaling vatbaar!

En ik geloof dat hij meer balbezit heeft als het NL elftal de afgelopen tijd :D

Afbeelding

Afbeelding

maralyn

Re: PRE Candor - Voetballen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 17:19

Aaaah geweldig!!!

Katoink... ey... hij gaat weg! Er achteraan! Katoink...

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 19:35

Heel erg leuk! Voetballen is echt zo grappig, haha :)

Wat ik je wel zou aanraden als je er verder mee wil: investeer in een grotere bal! Zo in stap gaat zo'n bal nog aardig, maar als je paard fanatieker wordt zal hij er ook in draf of galop op af willen, en dan kan hij over zo'n kleine bal kunnen struikelen, of hij kan knappen als hij zijn voet erop zet. Toch even voor de zekerheid mocht je het vaker willen gaan doen :) een grotere bal is ook heel erg leuk!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 19:43

Je dekje past in ieder geval al mooi bij de bal :D

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-15 20:26

Mariett schreef:
Heel erg leuk! Voetballen is echt zo grappig, haha :)

Wat ik je wel zou aanraden als je er verder mee wil: investeer in een grotere bal! Zo in stap gaat zo'n bal nog aardig, maar als je paard fanatieker wordt zal hij er ook in draf of galop op af willen, en dan kan hij over zo'n kleine bal kunnen struikelen, of hij kan knappen als hij zijn voet erop zet. Toch even voor de zekerheid mocht je het vaker willen gaan doen :) een grotere bal is ook heel erg leuk!

Dat is ook zeker wat ik van plan ben. Zo is stap gaat deze prima, maar hij is inderdaad zeker niet geschikt voor het grotere werk!