Mara en Marieke zijn eind 2009 in mijn leven gekomen. Nadat ik mijn héle leven gezeurd had om een eigen paard, besloot ik toen ik 18 werd om ze zelf te kopen. De beste beslissing van mijn leven
. Hoeveel geluk zij mij al gebracht hebben... Ze hebben me op zware momenten erbovenop geholpen en dragen mee bij aan het enorme geluk dat ik nu elke dag voel. Mijn leven is veel mooier met hen er in en ik ben ze beiden erg dankbaar voor alles wat ze me brengen. 5 maanden geleden heeft Marieke ook het prachtigste veulen dat ik kon wensen op de wereld gezet
. We hebben al heel wat dingen samen meegemaakt en ik heb hen zo zien veranderen toen we een jaar geleden verhuisd zijn naar de plek waar ze nu (en mijn vriend en ik) de rest van hun leven gaan wonen. Dit voelde vanaf de eerste dag als 'thuis' en ik zie de rust die het hen gebracht heeft... Voor mij is er niks mooiers dan samen genieten van onze plek.
Mara is een 17-jarige haflingermerrie van het ouderwetse type. Ze loopt zowel onder het zadel als voor de kar, maar staat 90% van de tijd gewoon lekker op de wei de kudde te hoeden. Mara en ik zijn allebei meer van het genieten en het rustig aan doen, dus wij rijden wanneer we daar zin in hebben en genieten daar dan ook met volle teugen van.
Marieke is een 6-jarige welshxAVxNF merrie, een kruising die qua karakter al heel wat uitdaging met zich heeft meegebracht. Marieke heeft ook een erg zware hormonale disbalans gehad, maar dat lijkt sinds de dracht en het veulen bijna volledig te zijn verdwenen. We hopen dat ze zich ook zo prettig blijft voelen vanaf dat het veulen afgespeend is
.Liefde voor mijn M&M's

Met haar prachtige kind (dat nu véél groter is
) 

Typische kwijl-Mara

En met de grootste liefde van mijn leven samen

De foto's zijn zo mooi, ik moet nog steeds beslissen welke ik in groot formaat wil voor aan de muur wanneer ons huisje klaar is... Alle hulp is welkom!
en jij en je vriendje ook trouwens, cuteness overload.
) dat ik deze pony's die ik vroeger al op Bokt voorbij heb zien komen toen Marieke nog een ukkie was heb mogen ontmoeten en er soms samen met jou voor mag zorgen!