Ondertussen heb ik Mickey Finn, mijn 14 jarig Iers Sportpaard alweer ruim een jaar. We zaten afgelopen 8 weken even in een dipje. Doordat Mickey een paar keer weer vies gestopt was, was ik weer heel onzeker geworden. En daarop ging hij alleen maar meer stoppen waardoor ik veel te veel ging rotzooien voor de sprong (uit onzekerheid). Ik sta nu sinds twee en een halve week op een nieuwe stal, heb een nieuwe instructeur wat heel fijn gaat. Dus we gingen het maar weer proberen. Was zenuwachtiger dan normaal maar toen Mick liet zien dat het goed ging komen met inspringen ging ik vrij relaxt het parcours in.
Wel heb ik het hele rondje tegen mijzelf moeten zeggen: 'Afblijven, alleen been eraan maar niet gaan jagen, handjes stil, voetjes stil.'

Afijn eerste rondje hadden we een balk af door een ruiterfout (drukte hem iets teveel door in de dubbel, oeps) met 69 stijlpunten. Tweede rondje foutloos met 71 stijl en zelfs een vierde prijs meegepikt!
Je kan begrijpen dat ik heel erg blij was met mijn gekke paard en ook wel trots op mijzelf

Dank voor het kijken