Vandaag heb ik weer gesprongen en heeft iemand wat fotootjes gemaakt! Dit was de vierde keer in totaal dat ik samen met Celany sprong, en ze begin het door te krijgen! (lees: erg veel springtalent heeft ze niet, maar ze vind het ontzettend leuk om te doen haha).
Celany springt in het begin erg hoog, dan voel ik dat ze het toch nog wel een beetje spannend vind, maar ze trekt wel op de hindernis wat een goed teken is! Als ze er een paar keer overheen is geweest gaat ze mooi rustig in een nette galop over de hindernissen heen, en kan ik goed blijven tellen of ik uit kom.
Ik vind het heerlijk om voor de afwisseling soms een sprongetje te maken, over straat uitstappen of bijvoorbeeld naar het bos te gaan! (Strand staat nog op mijn verlanglijstje!) Wat doe jij voor de afwisseling met je paard?
Vanmiddag begint om 16.00 (tot 18.10) de strijd voor de individuele titel bij het EK springen in Aachen. Ik zit dus vanaf 16.00 thuis samen met vrienden op de bank live te kijken via de televisie! Jij ook?