Ik heb heel veel van Leo geleerd, in positieve en negatieve. Die gekke merrie met haar kuren heeft in al die tijd niets cadeau gegeven. Ze kon poeslief zijn maar vanuit het niets veranderen in een blonde heks. Ik heb gierend van het lachen om haar nek gehangen en heb minstens zo vaak met mijn handen in mijn haar gezeten.
Vorig jaar zijn we voor het eerst op het strand geweest, terwijl mij altijd werd gezegd dat Leo nooit op het strand zou komen. Daar was dat beest veel te gek voor.
Sindsdien ben ik diverse keren met haar geweest, en ik moet zeggen dat het echt niet altijd van een leien dakje is gegaan, maar wat hebben we op elkaar leren bouwen. We voelen elkaar aan op een manier die ik twee jaar geleden niet voor mogelijk had gehouden en ik niet trotser op haar zijn.
Ik ga verhuizen, 1,5 uur met de auto van mijn oude woonplaats. Leo moest mee, alles op alles. Maar het is niet gelukt, met heel erg veel pijn in mijn hart. Ze is de wereld niet uit, ik zal haar nog heel veel blijven zien en zeker nog meenemen met een ritje. Maar zoals het was wordt het niet meer, iig voorlopig niet. In juli en augustus heb ik daarom 2,5 week 'vakantie' met haar gevierd op een pensionstal in de buurt van strand, hebben we veel ritjes gemaakt en veel genoten. Ook heb ik Ilona Lagerweij (Anoli op Bokt) gevraagd om ons nog één keer vast te leggen op het strand.
Heel blij met de foto's en Leo graag nog één keer met jullie delen.

1.

2.

3.

4.
Knap meisje
5.

6.

7.

8.

9. En er op!

10.

11. Ilona was getuige van een primeur, onze allereerste galop op het strand!

12.

13.

14.

15.

Voor in mijn nieuwe huis wil ik een foto van mij en Leo naast deze foto van mijn ex-bijrijdpaard Spot op aluminium. Nu dus de moeilijke keuze welke het gaat worden.
Wees daar trots op, en kijk vooral met een glimlach terug naar deze tijd. Moet je zien! Jullie galopperen gewoon op het strand