CH Schoonloo 2015

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NathalieBoer

CH Schoonloo 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-15 17:51

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hoi allemaal!

Gister ben ik op concours geweest naar Schoonloo. Ik had me opgegeven voor 2 proefjes L1 en een rondje BB springen. De dressuur ging redelijk, hiervoor zijn we nog hard aan het trainen om een proef neer te zetten die 100% goed is. :o Daarna ons klaar gemaakt voor een rondje BB. Ik vond het best spannend, omdat ik voor het eerst na bijna een jaar weer ging springen, omdat ik op gegeven moment alleen maar uitgebeld werd omdat ze steeds weigerde, en op gegeven moment had ze heel goed door dat ze bij 3x de bel de ring uit mocht dus dat was een beetje jammer. Het inspringen gaf een goed gevoel, dus ik ging vol goede moed de ring in. Bij hindernis 1 moest ik haar even voor zijn omdat ze wat ging inhouden, maar toen we die hindernis hadden gehad gingen de oortjes naar voren en ging ze heeeeel hard *D Uiteindelijk helemaal foutloos rondgekomen, en 75 pnt. Helemaal blij en dik tevreden uit de ring gekomen en het vertrouwen is er weer! +:)+

Gr, Nathalie :)
Laatst bijgewerkt door NathalieBoer op 17-08-15 18:00, in het totaal 1 keer bewerkt