Echt een geweldig leuk paard, maar door veel ellende met mijn vorige paard ben ik behoorlijk bang geworden. En vervolgens echt gevallen voor deze, die ik nog geen meter had zien lopen maar waarbij ik voor zijn vreselijk knappe kop en aanhankelijkheid ben gevallen. De galopknop deed het nog amper en hij was echt heel groen, maar voelde wel safe aan.
Het is dus echt vallen en opstaan. We zijn een paar keer goed aan de scheur gegaan en ben er ook een keer goed afgelazerd, maar mijn plezier in het rijden en mijn vertrouwen komt steeds meer terug.
Daarnaast heeft hij een aantal issues gehad waardoor we vaker niet dan wel in het zadel zaten en ik het heel erg spannend vond en steeds weer opnieuw moest beginnen.
Desondanks heeft hij me altijd heel veel credits gegeven en is bijna altijd braaf gebleven, ondanks mijn gebibber!
Maar sinds een paar weken zijn we weer aan de slag! Ik heb nog best veel spanning en moest behoorlijk om een grote fries heen sturen, maar ik ben toch best trots op dit resultaat! Hij moet nog meer bij elkaar, ik moet werken aan mijn handen/benen/zit maar aangezien we pas twee weken bezig zijn na heel wat maanden bijna niks, wees lief voor me

Foto's staan in willekeurige volgorde.

Ziet er goed uit en jullie komen er samen wel, kom binnenkort eens kijken en jouw vriend in het echt bewonderen.