Vorige week heb ik eindelijk weer wat mooie foto's gekregen met mijn mooie merrie. Ik ben nu sinds een klein maandje het rijden weer aan het oppakken en dit gaat super. Hiervoor heeft ze bijna een jaar stil gestaan door een wond van de prikkeldraad. Hierover heb ik al eens eerder een topic gemaakt.
Maar aangezien het nu zo goed gaat wilde ik haar hier graag showen. Ook heb ik deze dag de allereerste keer zelf met haar gegaloppeerd. Sinds mijn ongeluk in 2011 met een ander paard was ik altijd bang voor vreemde paarden en de galop. Ik heb haar nu bijna 2 jaar waarvan ze al bijna 1.5 jaar stil heeft gestaan wegens blessure of omdat ik met rijden in de bak niet genoeg durfde door te zetten waardoor zij erg lastig werd. Maar het gaat voor mijn gevoel nu super!
Ik heb uiteraard wel wat aandachtspunten aan mijzelf zoals handen iets meer dragen, vooruit kijken en rechtop zitten. Naar het paard kijk ik momenteel niet eens echt want ben allang trots erop dat ze het weer doet allemaal!
Maar genoeg gekletst hier de foto's!

Bedankt voor het kijken!
ben ook erg blij met haar! Vanaf volgende week gaan we weer beginnen met lessen en dus zal mijn instructrice me het wel melden als het echt niet goed zit! Ik ga ook als nog niemand erna laten kijken! Hebben al zoveel doorstaan en er heeft al zoveel geld gevloeid kan dit er ook nog wel bij hihi