Ik had haar de laatste tijd weer iets beter opgewicht nog lang niet goed maar wel beter. Nu ben ik 3 weken op vakantie geweest en heeft ze vrijwel niet gelopen, dus ja jullie snappen het wel ik trof een XXXL buik aan haha. Oke een beetje overdreven
. Maar ik vond het nu wel tijd om er echt wat aan te gaan doen. Jonkvrouw is een 21 jarige dame en haar ras is een Gelders paard. Ze loopt ook voor de kar. (Ze heeft vroeger ook veulens gehad).
Ik ga het echt gewoon heel erg rustig opbouwen en we zien wel wat er uit komt. Het hoeft van mij niet snel vanwege haar leeftijd ga ik niet heel intensief bezig. Ik rijd Jonkvrouw eindelijk niet meer alleen 1x in de maand wil ik nog wel eens op buitenrit gaan. De bedoeling is dus om haar te gaan longeren en gewoon lekker te gaan wandelen. En ja, ik mag niet meer zo veel toegeven aan de snoepjes die ik haar nog wel eens wil geven.
Inmiddels is het een heel verhaal geworden, maar ik ben benieuwd of er mensen willen gaan volgen. Zo niet, dan gaat het gewoon niet door (afvallen wel, maar het topic niet haha). Maar we zien het allemaal wel!
Ik ben best bereid om nieuwe dingen aan te leren, dus als iemand nog wat leuks weet op rijden na is alles welkom!
Ik ga zo naar haar toe en dan zal ik wat foto's maken!
Groetjes,
Jessie.

maar bewegen is natuurlijk, met mate, altijd wel goed