Oooohh cuties ! Duifje is geringd...een verdwaalde wedstrijdduif misschien ? Die landen hier ook om de haverklap, zijn ook zo mak als een deur en vinden ook snel de weg naar het kippeneten
Is inderdaad een verdwaalde wedstrijdduif. Heb de eigenaar al gesproken maar die had niet echt haast om zijn duif op te halen. Hij woont 80 km hier vandaan. Ondertussen hebben de duif en mijn paard het best gezellig samen.
Pandora2
Geplaatst: 12-08-15 18:37
Oeh nee, niet aan de eigenaar teruggeven...meestal worden die diertjes dan per direct de nek omgedraaid Hier vertrekken die altijd weer als ze terug op krachten gekomen zijn...zou er graag eens een gps omhangen om te zien waar ze dan heen gaan
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-15 18:46
Meneer is ook niet zo geinteresseerd in zijn duif, dus denk niet dat hij die nog op komt halen. Maar goed dat het je het zegt Op de plek waar mijn paarden wonen, vliegen de nodige buizerds en er zitten vossen, daarom ben ik ook wel een beetje bezorgd om zijn welzijn. Voorlopig mag ie blijven, totdat ik mogelijk een andere oplossing bedacht heb.
rocymax
Geplaatst: 12-08-15 19:09
Geweldige fotos Yvonne, zo ontzettend lief Misschien wil het duifje wel blijven??
Raar dat mensen geen wAarde aan die duiven hebben..maar goed als ik er zo nog eens over na denk sowieso best een rare sport hahaha, je laat ze los en hoopt dat ze thuis komen.
Bedankt voor de reacties! Ik vind het ook een rare sport Leonie.
Anomien
Geplaatst: 13-08-15 20:37
Pandora2 schreef:
Oooohh cuties ! Duifje is geringd...een verdwaalde wedstrijdduif misschien ? Die landen hier ook om de haverklap, zijn ook zo mak als een deur en vinden ook snel de weg naar het kippeneten
*Ga vanavond mijn deuren inspecteren nadat ik er een handje muesli naast heb gegooid.