Ongeveer 2 weken terug plaatste ik dit topic
[VVDD] Na genieten van onze eerste buitenrit!
Dat was mijn eerste buitenrit met Kaya! Ging super goed en we hebben veel door geoefend, en vandaag had ik mijn eerste paardrijles met Kaya!

De heen weg ging heel goed, soms wat stakingen maar dat was simpel en snel op te lossen

Op het terrein liep het wat anders, ze waren nog les aan het geven in de bak dus ik ging even een andere bak ik. In die bak was Kaya nog nooit geweest dus ze vond het flink eng.
Bokken, steigeren, in de lucht springen, maar ik gaf niet op. Toen ze rustig was, ben ik er even afgestapt en toen ging alles prima!
Na een tijdje mocht ik de andere bak in ( waar ik les kreeg) en daar ging alles goed, tot ik van hand wou veranderen..
Bokken, steigeren, springen en gek doen. Maar deze keer wist ik dat ze nu gewoon aan het klieren was want hier had ze al vaker gereden en toen was er niks aan de hand. Nu dus absoluut niet afgestapt en ben door gereden, nog een paar stakingen gehad maar daarna gaf ze het op!Tijdens de les deed Kaya het hartstikke braaf! Ze kan veeeel meer dan ik verwachte, vooral met stelling geven deed ze het super!

En natuurlijk heb ik wat foto's, tips mogen, maar ik krijg dus les! Dit topic is meer om onze overwinning te laten zien.
Ik ben volgend jaar van plan om FNRS wedstrijden te gaan rijden

Beugels moeten inderdaad wat langer, maar omdat ze nog wel eens gek doet heb ik liever wat beter grip met korte beugels!

Terug weg van manege naar stal ging SUPER, ze heeft geen kick gegeven!
Heb haar daarna nog even verwend met een appel en een massage

Ben super trots wat ik in deze korte tijd met haar bereikt heb, hopelijk gaat het alleen maar beter

Tot de volgende keer!