Het beste was me ooit is overkomen,
heel mijn hart heb ik aan jou gegeven, en zo zal het altijd zijn

Voor mij ben jij het beste wat er is.
Challenge is een lieve leerzame en knuffelige merrie van 1 jaar en 4 maanden oud.
Ik kreeg haar toen ze ongv 4 maanden oud was, ze was erg zwak.
De dierenarts gaf ons maar weinig overleving 's kans, en kijk is waar we nu staan.
Ze heeft zoveel geleerd, van een halster omdoen tot uren wandelen,
We hebben al zoveel leuke momenten gehad samen, en er gaan er nog velen komen.
Er is niemand trotser op haar dan ik.

Wat ben ik trots, gelukkig, blij met alles wat we al bereikt hebben.

Je haalt het beste in mij naarboven, en ik kan niet precies uitleggen hoe en waarom. Een band opgebouwd bestaand uit vriendschap, samenwerking en vertrouwen.

Een uitgesproken karakter net als ik, maar dat is waarschijnlijk de reden dat we nog samen zijn.

Je bent de grootste droomdie ik ooit had, en ikzal niet meer weten wat ik zonder je zou moeten.

heel mijn hart heb ik aan jou gegeven, en zo zal het altijd zijn

Voor mij ben jij het beste wat er is.
Challenge is een lieve leerzame en knuffelige merrie van 1 jaar en 4 maanden oud.
Ik kreeg haar toen ze ongv 4 maanden oud was, ze was erg zwak.
De dierenarts gaf ons maar weinig overleving 's kans, en kijk is waar we nu staan.
Ze heeft zoveel geleerd, van een halster omdoen tot uren wandelen,
We hebben al zoveel leuke momenten gehad samen, en er gaan er nog velen komen.
Er is niemand trotser op haar dan ik.

Wat ben ik trots, gelukkig, blij met alles wat we al bereikt hebben.

Je haalt het beste in mij naarboven, en ik kan niet precies uitleggen hoe en waarom. Een band opgebouwd bestaand uit vriendschap, samenwerking en vertrouwen.

Een uitgesproken karakter net als ik, maar dat is waarschijnlijk de reden dat we nog samen zijn.

Je bent de grootste droomdie ik ooit had, en ikzal niet meer weten wat ik zonder je zou moeten.