dat kan
Dag 1. Ben ik eerst begonnen met 1 rondje door waterbak en dan snoepje als beloning
Dag 2. uitgebouwd naar 2 en daarna 3 rondjes en in plaats van snoepje vindt Candy 30 sec grazen ook goed
Dag 3. Uitgebouwd naar 4 en daarna 5 rondjes
En ziet dat ze 1 keer langs de waterbak gaat. Maar dat geeft niks. Want ze weet dat ze eerst 4 keer door waterbak moet voordat ze release krijgt en ik vindt dat niet erg zo extra rondje.
Als verbeter punt is wel mijn doel om zo uit te bouwen zodat ik in midden kan blijven staan in plaats van keihard mee renen. Het was voor mij ook erg hard werken
En ze kan sinds kort ook op het blok staan

Eerst leer ik ze om met voor benen op blok te gaan staan. Daarna leer ik ze om er overheen te lopen. Laaste stap eerst voor benen er op, en dan vragen 1 stapje te doen in plaats overheen te lopen. Kost heel wat pogingen en geduld maar op gegeven moment staan ze er met 4 benen op en dan beloon ik met wat lekkers.
Want ja als eten in spel is dan zijn ze erg slim
In beging moest wel met de stick een tikje tegen haar schouder geven. Maar was maar paar keer en nu is alleen meelopen al voldoende. Maar ik ga volgende keer wel naar toe werken.