Trekpaarden wereld in zeeland!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lora22

Trekpaarden wereld in zeeland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-15 18:52

Hey bokkers!
Het leek mij leuk om een topic te maken over mijn vakantie bij de camping de Paardenwei, zij organiseren ritten op de trekpaarden, hebben een paardenmelkerij en de camping natuurlijk! Ik heb veel foto's van de trekpaarden bij zonsondergang gemaakt, het was de eerste keer dat ik dat probeerde met wat tips van m'n moeder (is fotograaf) lukte het best wel goed! De ritten op de paarden waren heel leuk, ik heb 1 buitenrit gemaakt, een keer in de bak gereden samen met mijn ouders en we zijn nog gaan kijken bij het garnalen vissen, daar heb ik natuurlijk ook foto's van gemaakt en ik mocht ook nog even op het paard :)
Als jullie nog tips hebben kwa fotografie hoor ik het wel, nu eindelijk de foto's dan!

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3. Shet vs trekpaard :P
Afbeelding

4. Garnalen vissen
Afbeelding

5. Afbeelding

6. Daarna mocht ik er even op :))
Afbeelding

7. En nog wat foto's van de paarden bij zonsondergang!
Afbeelding

8. Afbeelding

9. M'n moeder en het veulen *D
Afbeelding

10.
Afbeelding

11. Afbeelding

12. Paar closeupjes
Afbeelding

13. Afbeelding

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om naar te kijken! (een reactie is wel leuk :o , de kwaliteit is erg achteruit gegaan tijdens uploaden.. :( )

Joltsje

Re: Trekpaarden wereld in zeeland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 19:03

Wat leuk

Gaaf dat garnalen vissen

lora22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-15 19:20

Joltsje schreef:
Wat leuk

Gaaf dat garnalen vissen

Idd heel leuk om te zien!

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 19:23

Ohh heel veel trekpaarden,dat veulentje <3

Garnalen vissen is ook leuk om te zien zeg! Nooit geweten dat dat op die manier gaat :')

LadyUrsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 19:25

Leuke paarden!!

Zitten al hele fijne foto's tussen. De makkelijkste tip voor je foto's is denk ik om de paarden in dit geval niet zo centraal te zetten. Veel plezier nog met foto's maken.

lora22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-15 19:43

LadyUrsy schreef:
Leuke paarden!!

Zitten al hele fijne foto's tussen. De makkelijkste tip voor je foto's is denk ik om de paarden in dit geval niet zo centraal te zetten. Veel plezier nog met foto's maken.

Wat bedoel je precies met het paard niet centraal zetten? Want er was daar niet veel meer als paarden en gras in de wei :P en welke foto vind je goed? misschien een beeld krijg ik er dan meer een beeld van :)

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 20:30

Denk dat ze bedoelt dat de paarden vaak in het midden staat. Zoals 11 kan het paard bv meer naar rechts. Krijg je een hele andere foto :)

lora22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-15 21:08

Oh heyja nu zie ik het, goede tip! Ik zie net dat dit eigenlijk precies de foto's zijn waar het paard in het midden staat (heb echt iets van 400 foto's :') ) , maar ik vind het echt een hele goede! Ga er morgen meteen wat aan doen :j