Wat leuk dat jullie noortje nog kennen! 
en wat leuk dat jullie zo enthousiast reageren dat maakt mij nog vrolijker!
Alenthe05 schreef:Knap dier! Je rijd hem netjes. alleen twijfel ik of je zadel niet te lang is, omdat zn rug niet zo lang is.
Klopt. hij heeft echt een extreem korte rug. En was dus een heel gedoe om een goed zadel te vinden.
Dit zadel is te lang. Mijn eigen zadel ligt bij de zadelmaker en dit is dus mijn leenzadel.
Maar als goed is is mijn zadel over een paar weken klaar, dus heeft hij een perfect zadel 
Celine_Famke schreef:Wat een geweldig mooi paard en wat een achterhandgebruik! Je rijdt hem netjes

Alleen mag hij nog iets meer met zijn neusje eruit gereden worden.. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan! Succes en veel plezier nog met je prachtige PRE!
Je hebt helemaal gelijk! daar is waar we aan werken.
hij is enorm gevoelig in z'n mond, en kruipt dus erg snel achter de loodlijn.
dus het is eigenlijk van achteren naar voren rijden met een kleine contact teugel, meer druk kan hij nog niet verdragen.
Boedha_1981 schreef:Wat een plaatje! Jullie zullen hoge ogen gaan gooien in de wedstrijd ring!

Waar heb je hem vandaan?
Hij komt van een handelstal hier in Nederland vandaan, daar stond hij een week en daarvoor kwam hij uit Spanje.
Toen ik hem kocht was hij 4 en nog niet zadelmak, en overal was hij bang voor..
LaPuraVida schreef:Wat een prachtig dier! Jullie zijn een zeer mooie combinatie! Hoe groot is hij?
Hij is rond de 1.61
mirtedl schreef:Gaaf paard!! en wat een lekker achterbeen zit erop.
Wat me wel opvalt is dat op de eerste rijfoto het bakstuk+bit een flink stuk naar achter gaat. Maar dat is bij de andere foto's niet zo dus zal een moment opname zijn!

Komt er ook nog een topic van Noortje? Die vind ik zo leuk

Ja klopt, vind ik ook! dat het bit en bakstuk erg ver naar achter komen.
gelukkig loopt hij wel recht in de aanleuning dus ben eerder bang dat het een moment opname was,
het is net voor de bocht, dus denk dat ik hem wat meer moest ondersteunen, al is dit niet de goede manier 
Nee geen topic van noortje, heb de laatste tijd eigenlijk geen foto's. Alleen deze dus die post ik even hier