Net als ieder rechtgeaard Penny-meisje droomde ik vroeger van die zwarte Arabische hengst waar ik álles mee kon omdat onze band zo fantastisch was. Die hengst zit vooralsnog nog even in het rietje (althans, dat hopen we dan maar
) maar een witte (...ehh...grijze) Arabische merrie past toch ook heel goed in mijn droombeeld van vroeger.
Nashwa en ik kunnen samen namelijk de wereld aan! Mijn dappere prinses doet alles even makkelijk en met even veel plezier en wat genieten we samen
Maandag zijn we weer wezen zwemmen en daar zijn schitterende foto's uit gekomen!
Eerst nog even netjes in de make-up...

En dan de golven in!

Nas is altijd heel erg onder de indruk zien jullie wel

Golven waren pittig en zo nu en dan sloeg een golf over ons beiden heen!

Maar weer even het water uit want met zo'n heftige zee is het toch wat minder lollig..

Dan maar een drafje in de branding!

Tsja en eígenlijk....wilde ik er zo graag op! Voorgaande jaren altijd in de zee op haar rug geklommen maar nu vond ik dat niet echt een fijn idee met die hoge golven. Het strand bleef over... Nas is sinds december ohz en is een kleine 35 keer onder de man geweest, altijd even braaf, maar ik ben nog maar kort over mn zenuwen voor het rijden heen. En dan op het strand zonder zadel....
Maar ja, het is wel Nas! Mijn ultieme Penny-paard die me overal al zo trouw doorheen heeft gesleept... Dus let's do it!
Eerst nog even veilig aan een lijntje...

En dat deed ze -uiteraard- zó goed dat ik het los ook aandurfde!

Mijn knappe prinses...
Net toen ik weer af wilde stappen kwam er nog een onbekende naar me toe en zei dat hij het zo mooi vond zoals Nas en ik samen één waren...een mooier compliment kun je als paardenmeisje natuurlijk haast niet krijgen!

Uiteraard moest er nadien ook nog even heerlijk worden gerold

En daarna togen we voor een drankje voor mij en wortels en hooi voor Nas weer richting trailer.
Wat hebben we weer ultiem genoten en wat ben ik weer trots op mijn duikboot Nas!
Mijn penny-sprookjes-paard 
Fotocredits (en grote dank aan!) Reindert Jansen en Sabine en Marlies-fotografie.
Dapper dat jullie dat aandurfde 
helemaal niet verwacht op zo'n mooie zonnige dag.
Heerlijk is dat toch?