alleen de laatste jaren niet meer zo actief geweest.Toen ik mijn merrie Joy kocht in 2000 deelde ik lief en leed met dit forum en nog altijd heb ik contact met een heel stel dames die ik hier ontmoet heb! ik fokte in 2004 mijn veulentje Noa en ook toen was ik erg actief op dit forum om al onze belevingen te delen.
Ondertussen werd ikzelf ouder, kreeg ik 2 prachtige kindertjes en moest ik Noa op slechts 5 jarige leeftijd al in laten slapen..en afgelopen december heb ik ook mijn lieve Joy in moeten laten slapen op haar 18e levensjaar. 1,5 jaar daarvoor heeft ze een ernstige peesblessure opgelopen die helaas niet herstelde, ze kreeg cushing erbij en er was niets meer over wat ooit mijn mooie, blije Joy was..
Wat een verdriet! Ik heb ook meteen geroepen dat ik het niet nog een keer ging proberen..maar de titel verklapt het al..bloed kruipt waar het niet gaan kan! en zo heb ik nu sinds een week deze prachtige 4 jaar jonge andalusier merrie op stal. iets heel anders dan mijn 2 NRPS dames, maar ik ben ervan overtuigd dat we net zoiets moois gaan opbouwen!
Voor de kenners.. ze een Navarrico x Grelo en gefokt bij de Woeste Hoeve.
op papier is haar naam Ortina, en wij noemen haar Daydream.

net bij ons:

Veel geluk met haar!