Wij hebben sinds maart een leuke B pony genaamd Jami. Hij is eigenlijk van mijn kleine zusje van 9 maar omdat hij nog wat dingetjes moet leren ga ik soms ook nog met hem aan het werk. Hij is 14jaar en ongeveer 1.27m.
hij is echt een knuffel paardje
Hij kwam bij ons op stal veelte dik aan. @jaar stilstaan in een weide is dan ook niet echt handig voor een pony die in de bloei van zijn leven zit :p. Mijn zusje had eerst een hackney pony die toch echt te druk was. Ze wilde niet meer rijden en nu sinds we Jami hebben crossen we samen over de dijk en strand. Lekker zonder zadel rijden en zwemmen. Heerlijke en eerlijke pony is Jami. Ik heb heeel veeeel geluk gehad dat ik hem kon kopen
Hier wat fotootjes 
1. Dit was in de eerste maand dat we hem hadden

2. Voor het eerst in onze weide rollen

3. Ik moest proefrijden omdat mijn zusje toen nog niet op de ''vreemde'' pony durfde haha

4. Wat was hij toch een dik propje hahaha :p

5. Slapen terwijl ik ''opgegeten'' word door kraaien hahaha

6. Ook voor de kar ging het steeds weer beter

7. Jaja echte mannen dragen roze

8. Mijn 2 knappe paardjes

9.
verliefdd 

10. Wat zijn ze toch schattig samen

11. Samen in de weide wat rijden :p

12. Zus ging eerst ff met James op het strand omdat hij daar nog nooit was geweest maar wat was hij braaf

13. Heerlijk samen zwemmen (doen we nu heel vaak strand is namelijk maar 5min rijden van stal)

14. Eerste keer spring tijdens de les haha ze vonden het beide wat spannend

15.

Een reactie zou mijn zusje Keelia leuk vinden
En tips mogen altijd maar dan wel opbouwend want we zijn nog aan alles aant werken
en de galop heeft hij nog wat moeite mee in de bak maar buiten gaat dit wel al super ^^ ben erg blij met dit heerlijke bomproef ponytje