voor de eerste keer...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

BritHittepit
BatmanBrit

voor de eerste keer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-15 12:52

Met een vriendje op de wei *\o/*

Afbeelding

Heaven is een zeer dominante merrie, vroeger stonden we op pensionstal en daar zeiden ze ook dat ze niet met andere kon, mijn stalgenootjes en hun paarden werden telkens met de oren achteruit en mond open weggejaagd als ze langs haar wei kwamen. Maar we zijn sinds februari verhuisd en we hebben ze sinds gisteren gekoppeld aan een ander merrietje! En zoals je ziet gaat het perfect <3

3timesmom

Re: voor de eerste keer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 12:58

heel leuk. Ik hoop wel da het blijft duren want ik heb ook zo een dominante merrie staan. En de ene keer gaat het goed en een uur later is ze weer de grote baas aan het uithangen.
Het is erg lastig maar ik denk wel dat als je een goede match hebt gevonden het wel kan werken.

Want het is heerlijk om ze natuurlijk allemaal lekker samen te laten lopen.

MissChrys

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 12:58

Leuk :D

Tip van flip:
Hou het wel in de gaten.
Ik ken ook een dominante merrie waarbij het de 1e keer goed ging en de 2e keer de andere merrie finaal de padoc doortrapte :(

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 13:01

Wat heerlijk! Hopelijk blijft het goed gaan!

Je kan altijd bog een draadje trekken waar alleen de pony onder door kan. Mocht het toch verkeerd gaan dan kan de pony een veilig onderkomen zoeken.

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 13:05

Bij ons zijn de paarden eens uitgebroken. De twee donianste merries die niet met een ander paard samen konden, stonden ineens naast elkaar te grazen.
En ja natuurlijk hebben we ze dan iedere dag samen gezet :-)

Natuurlijk wel in ogen behouden, het kan ineens mis gaan :-) maar leuk dat ze nu een vriendje heeft!

BritHittepit
BatmanBrit

Re: voor de eerste keer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-15 13:11

Ja een draadjes bijspannen weet k niet goed want het is toch een B pony... maar ze hebben al ruim kennis gemaakt met draad ertussen, dan stonden ze neus aan neus samen hooi te eten!

Heaven is bovendien op deze plek wel veel rustiger en meer ontspannen!

Ze worden overigens wel goed in het oog gehouden en het kleintje is een hele lieve, niet dominante merrie dus ik hoop inderdaad dat dit duo lekker samen kan blijven!