Gister zag ze ook wat engs, iemand die de was van de lijn aan het halen was.
Ben echt enorm blij dat ik Vera mag rijden, want ze is zo leuk!
1.Een van de leukste foto's, 30 november.

2.Ook 30 november.

Op eerste paasdag gingen ik en Vera naar het strand, enorm blij dat de eigenaar ons kon en wilde brengen! Was enorm leuk, mijn moeder (invalide), zus, nichtje en een vriendin van ons waren mee. Ik was niet de enige die het geweldig vond. En ik vond het ook enorm leuk dat mijn moeder het heeft kunnen mee maken!
3.

4.

De laatste tijd springen ik en Vera ook af en toe. Vind ze helemaal geweldig! Ik vond het in het begin toch wel spannend.. Aller eerste sprong ging goed, de 2e sprong werd racen.. Dat vond ik minder leuk. De 3e sprong moest ze van mij zachter galoperen, na 2 voltes ging ze niet meer racen en ging ze er in slowmotion overheen.. Ja zo sloom hoefde het ook weer niet.
Helaas geen foto's/filmpjes van toen, maar wel van vorige week en deze week, met springen moet ik nog veel oefenen en denken aan mijn houding, maar vind controle, timing (in galop gaat dat nog wel.. Draf is een zooitje bij mij) en vertrouwen belangrijkste. Al let ik natuurlijk wel zoveel mogelijk op mijn houding.
Ben ook blij dat ik foto's en filmpjes heb omdat ik het dan zelf ook kan terug zien

5.

6.

6.De eigenaar was zo lief om foto's van mij en Vera te maken.. Vera wilde alleen haar oortjes niet naar voren doen.. Dan doe ik dat wel.

En zo rijden we nu rond. Zoveel mogelijk letten op mijn houding. Goed recht, voeten, handen.. Maar dat komt allemaal wel met veel oefening en herhalen

7.
En gister was ik zó moe.. Maar toch nog even naar Veertje toe. Had geen zin om lekker actief te rijden, geen zin om zadel te pakken.. Geen zin om hoofdstel te pakken.. Pakte alleen de borstels, kruk en cap.
Voor het eerst met touwhalster gereden, ze snapte in het begin nog niet heel goed, maar uiteindelijk snapte ze het heeeeel goed.. Of ze het dan deed was een ander verhaal, want ze had uiteraard heel goed door dat ik moe was.
8.
En als ik tegen Vera zeg.. Doe was je wilt behalve springen.. Wat doet madam.. In plaatst van naar het eten gaat ze zichzelf inparkeren
9.

10.Na het rijden was er natuurlijk nog even tijd.. Voor nog meer lol met je knol!

Ze vond zelf het hoedje niet heel mooi.
En als ik klaar ben, mag ze even lekker grasmaaien tot ik de spullen opgeruimd heb.
Zie haar stiekem nieuwsgierig kijken tijdens het grazen!
10.

11.Poging foto maken met mobiel.. Mobiel was traag met dit als gevolg:

Vera gaat even vliegjes wegjagen
12.En toen ik gister weg ging, samen met haar vriendinnetje

13.Ook neem ik als het mooi weer is mijn camera mee, om foto's te maken

In de winter word de bak natuurlijk wat natter door de vele regen.. Ik wilde mooie foto's maken van Vera.. Vera had alleen wat andere plannen..
14.Is er iets?
http://i59.tinypic.com/1494itz.png
Maar ik ken Vera eigenlijk al veeeel langer. Dit was 22-8-2013, de aller eerste keer op Vera. Ik als manege ruiter natuurlijk helemaal blij! En ik vond der zoooo lekker zitten! En nog steeds

15.
http://i60.tinypic.com/2ugdngw.jpg
Ik hoop dat ik haar nog heel lang kan en mag doen, want heb enorm veel geleerd van haar en ook enorm veel plezier!