Een geweldige vakantie met Rubio

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rubio

Een geweldige vakantie met Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-15 17:01

Hallo allemaal!

Afgelopen drie weken zijn wij weer op vakantie geweest in Drenthe. Al zolang als wij Rubio hebben gaat hij met ons mee op vakantie naar een vakantiepark in Drenthe. Ook dit jaar mocht hij weer gezellig mee! We hebben weer heerlijk gespetterd in het water, maar we hebben ook gesprongen en (serieus) gedressuurd.Papa had een nieuwe camera en die heeft hij tijdens de vakantie mooi uit kunnen testen. Er zijn dan ook erg veel foto's gemaakt :')

Helaas heeft Rubio eind april een blessure gehad aan zijn hoef. Gelukkig viel het uiteindelijk allemaal mee, maar hij heeft een tijdje niet veel mogen doen. We zijn weer begonnen met opbouwen en vlak voor onze vakantie kregen we van de dierenarts weer groen licht om ook weer te mogen springen. Tijdens de vakantie hebben we ook weer onze eerste sprongetjes gemaakt en dit ging erg fijn! We zijn nu vooral weer bezig met conditie en spier opbouwen en het gaat steeds weer meer de goede kant op. Eind augustus gaan we naar de KNHS instructie driedaagse, dus conditie is van groot belang :j

Hier de foto's van onze geweldige vakantie!

01.

Afbeelding

02.

Afbeelding

03.

Afbeelding

04.
Papa is gespot!

Afbeelding

05.
Tijdens een van de lessen die we daar ook hebben gekregen

Afbeelding

06.

Afbeelding

07.

Afbeelding

08.

Afbeelding

Foto's van de springles. Dit was de tweede keer dat we sprongen na zijn blessure. Mijn houding is niet al te best... Ik moet echt meer mijn hand meegegeven op de sprong.

09.

Afbeelding

10.

Afbeelding

11.

Afbeelding

12.

Afbeelding

13.
En natuurlijk stond hij de rest van de dag heerlijk op de wei en genoten we lekker van het zonnetje.

Afbeelding

Het was een super leuke vakantie. We hebben genoten. Op naar volgend jaar!

EngeltjeS

Re: Een geweldige vakantie met Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 17:08

Wat een heerlijke vakantie moet dat zijn geweest zeg <3
En wat een prachtig paard heb je!

Volgens mij, doet ie alles voor je of niet?

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 17:08

Wat een leuke foto's! Jullie zijn een fijne combinatie om naar te kijken :)

Is dit toevallig op Camping Urena/HC de Sprong? Ik ben er geweest toen ik een jaar of 9 was en de foto's lijken er heel erg op

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-15 17:13

Heel erg bedankt allemaal!

Dit is Camping de Bronzen Emmer in Meppen. Ze hebben er ook vakantiehuisjes en er is een manege naast. Deze vakantie is voor ons echt het hoogtepunt van het jaar. Heerlijk om drie weken bijna naast je paard te slapen.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 17:14

Moet erg leuk zijn om je paard mee op vakantie te kunnen nemen en ook nog in een mooie omgeving, foto's geven een leuke impressie....

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 17:15

Afbeelding
En bijna thuis

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-15 17:24

Ja helaas weer thuis lau

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 17:29

Ik opende je topic en dacht bij mezelf: Huh? Rubio? En je gezicht komt me zo bekend voor.
Toen zag ik je foto's en herkende de plek meteen. Ik was hier vorig jaar ook op vakantie geweest met mijn Fries. Ik weet niet of je me nog herkend, moet je maar even in mijn profiel spieken. ;)
Erg leuke plaatjes weer & het is inderdaad een heerlijke verblijfplaats. :j Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-15 18:06

SarahIlse schreef:
Ik opende je topic en dacht bij mezelf: Huh? Rubio? En je gezicht komt me zo bekend voor.
Toen zag ik je foto's en herkende de plek meteen. Ik was hier vorig jaar ook op vakantie geweest met mijn Fries. Ik weet niet of je me nog herkend, moet je maar even in mijn profiel spieken. ;)
Erg leuke plaatjes weer & het is inderdaad een heerlijke verblijfplaats. :j Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!

Ojaa met de Fries! Ik weet wie je bent :)

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 18:42

Rubio schreef:
Dit is Camping de Bronzen Emmer in Meppen. Ze hebben er ook vakantiehuisjes en er is een manege naast. Deze vakantie is voor ons echt het hoogtepunt van het jaar. Heerlijk om drie weken bijna naast je paard te slapen.

Ja! Die bedoelde ik, niet camping Urena. Ik ben daar ook geweest dus lang geleden, prachtige plek voor paard en ruiter! *\o/*

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-15 10:29

Inderdaad een hele fijne plek! Je kunt er mooi buiten rijden, maar bij slecht weer kun je ook gewoon in de bak rijden. Pony heeft het er ook altijd erg naar zijn zin!