Afgelopen drie weken zijn wij weer op vakantie geweest in Drenthe. Al zolang als wij Rubio hebben gaat hij met ons mee op vakantie naar een vakantiepark in Drenthe. Ook dit jaar mocht hij weer gezellig mee! We hebben weer heerlijk gespetterd in het water, maar we hebben ook gesprongen en (serieus) gedressuurd.Papa had een nieuwe camera en die heeft hij tijdens de vakantie mooi uit kunnen testen. Er zijn dan ook erg veel foto's gemaakt

Helaas heeft Rubio eind april een blessure gehad aan zijn hoef. Gelukkig viel het uiteindelijk allemaal mee, maar hij heeft een tijdje niet veel mogen doen. We zijn weer begonnen met opbouwen en vlak voor onze vakantie kregen we van de dierenarts weer groen licht om ook weer te mogen springen. Tijdens de vakantie hebben we ook weer onze eerste sprongetjes gemaakt en dit ging erg fijn! We zijn nu vooral weer bezig met conditie en spier opbouwen en het gaat steeds weer meer de goede kant op. Eind augustus gaan we naar de KNHS instructie driedaagse, dus conditie is van groot belang
Hier de foto's van onze geweldige vakantie!
01.

02.

03.

04.
Papa is gespot!

05.
Tijdens een van de lessen die we daar ook hebben gekregen

06.

07.

08.

Foto's van de springles. Dit was de tweede keer dat we sprongen na zijn blessure. Mijn houding is niet al te best... Ik moet echt meer mijn hand meegegeven op de sprong.
09.

10.

11.

12.

13.
En natuurlijk stond hij de rest van de dag heerlijk op de wei en genoten we lekker van het zonnetje.

Het was een super leuke vakantie. We hebben genoten. Op naar volgend jaar!