Hoihoi!
Na een best lange tijd weer een topic van mij en Lycke. De laatste tijd ging het met pieken en dalen, dan was er dit weer en dan weer dit. Ook veel ongelukken gehad dit jaar met Lyc. Daardoor had zij weer macht, en werd ik weer wat onzeker. Toen een hele tijd niet gereden, en de laatste tijd alleen maar wat om tutten en lekker op buitenrit. De laatste tijd toch weer serieuzer gaan rijden, en de draad weer iets op pakken. Vandaag stuurde Hannah (Ensueno) me de foto's en een in elkaar gezet filmpje. Jeetje, wat werd ik blij en vrolijk van het filmpje... Ik keek met een grote glimlach en tranen in m'n ogen het filmpje. Ik weet het is niet perfect, je ziet Lycke af en toe heel onrustig doen. Ze bokt een keer flink, en het is nog gewoon niet perfect. Maar ik wil graag zeggen dat ik wel al trots ben op dit. Wat hebben wij weer k*t tijd mee gemaakt. Ik ben daarom zo blij dat er weer wat goede energie in ons beide is. En dat we het beste maar uit ons kunnen halen met z'n 2en. En wie was ik met mijn stomme hoofd om haar te willen verkopen?! ik ben zo blij dat ik haar heb gehouden, want wat geniet ik toch veel van haar! Ik wil iedereen bedanken die mij in deze 3,5 jaar heeft geholpen. En hopelijk kunnen we volgend jaar dan toch eindelijk gaan starten... Wie weet hoe dat ons brengt!!

[center]En ik wil Hannah nog een keer extra bedanken voor de foto's

Liefs ~